• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Respektlöst)
    Anonym (men snälla!) skrev 2012-03-08 22:30:26 följande:
    Tycker inte du ska påminna honom om att det är fel på hans säd utan ta hjälp av IVF istället. Han mår kanske jättedåligt av att inte kunna göra dig gravid, även om han inte säger det. I vårt fall visade det sig att det var fel på mina ägg också (kromosomfel). Tänk om jag hade gått och anklagat min man för att inte kunna göra mig gravid och så är det fel på mig också. Du gör inte saken bättre genom att gång på gång tala om för honom att det är fel på honom. Det vet han redan och är inget man glömmer bort så lätt när man försöker skaffa barn.
    Där har du säkert rätt! Har kanske att göra med att jag känner en aning desperation. Vi ska göra nytt IVF försök nu i vår så jag har köpt Zinktabletter och Folsyra som ska bättra på spermakvalitén
  • Anonym
    cannafever skrev 2012-03-08 22:39:07 följande:
    Hahahahaha, det var bara det dummaste jag har läst, eller så har du kanske hittat en marsian du blev ihop med, människor däremot både rapar och fiser vare sig dom vill det eller inte och att tillfredsställa sig själv, nja, det har vi alla gjort den tidig tonår.

I närheten av mig kanske jag ska tillägga! Världens bästa! Porr behöver han inte för han har mig! Onanera hinner han inte för han jobbar onaturligt långa pass.
  • Anonym (Respektlöst)
    cannafever skrev 2012-03-08 22:39:07 följande:
    Hahahahaha, det var bara det dummaste jag har läst, eller så har du kanske hittat en marsian du blev ihop med, människor däremot både rapar och fiser vare sig dom vill det eller inte och att tillfredsställa sig själv, nja, det har vi alla gjort den tidig tonår.
    Exakt, förut var ju en helt annan grej! Nu snackar vi nutid och såhär ser läget ut, och vi måste jobba på det tillsammans.  
  • cannafever
    Anonym (Respektlöst) skrev 2012-03-08 22:42:45 följande:
    Exakt, förut var ju en helt annan grej! Nu snackar vi nutid och såhär ser läget ut, och vi måste jobba på det tillsammans.  
    Den här sidan har många brister, jag saknar bland annat en editknap så man kan snabbt åtgärda slarvstavning.
    SEN det tidiga tonren skulle det stå.

Ja det måste ni, inte som i dagsläget där du tror att han ska jobba åt och för dig utan att ha nått att säga själv.

• Anonym (men snälla!)
    Anonym skrev 2012-03-08 22:36:48 följande:
    Min man rapar inte eller fiser, runkar eller kollar på porr... Sluta generalisera! Alla män är inte som din
    Då är han inte människa. Jag förutsätter att även du pruttar och rapar, du vet, naturliga gaser som måste ut. HELT säker kan du inte vara att din man inte tittar på porr, om du inte är din man dvs...
  • Anonym (Douche)
    cannafever skrev 2012-03-08 22:35:24 följande:
    Ehum, it takes only one *facepalm*

Ursäkta? Det var dagens mest korkade. Vad tror du oddsen är att bara 1 spermie klarar den tuffa resan fram till ägget?!?! Se en dokumentär elr nått
  • cannafever
    Anonym skrev 2012-03-08 22:42:32 följande:
    I närheten av mig kanske jag ska tillägga! Världens bästa! Porr behöver han inte för han har mig! Onanera hinner han inte för han jobbar onaturligt långa pass.
    Ni delar då inte säng antar jag för jävlar vad vi alla håller på när vi sover

Du har höga tankar om dig själv men låt mig dämpa dig lite, dom flesta män kollar på porr ibland.
    Och jag skulle dra det så långt att jag säger att alla män även onanerar, vissa mer andra mindre.

Men du kan ju tro att din inte gör det om det får dig att känna dig bra

• Anonym (Respektlöst)
    Anonym (men snälla!) skrev 2012-03-08 22:44:55 följande:
    Då är han inte människa. Jag förutsätter att även du pruttar och rapar, du vet, naturliga gaser som måste ut. HELT säker kan du inte vara att din man inte tittar på porr, om du inte är din man dvs...
    Hon la till "Inte när jag är i närheten" Läs alla inlägg innan du kläcker ur dig kommentarer
  • Essien
    cannafever skrev 2012-03-08 22:35:24 följande:
    Ehum, it takes only one *facepalm*  

Ja bevisligen behöver han klämma ur sig fler för någon liten en har nog hittat in under de tre år de har försökt. Trots det har Ts inte blivit gravid så hans simmare tycks inte vara sådär jättealerta. Kan ju vara bra att skaka fram några fler om hälften är kassa... Dra till ordentligt i pannan nu, det förtjänar du.
  • Mickeee

Varför gjorde du så..?!

Du skulle tagit ett rejält tag om hans arm, lyft den häpna mannen ur stolen, fört honom mot dörröppningen och sedan kastat ut honom med huvudet före (tillsammans med sin kära laptop). "Kom tillbaka när du lärt dig något om respekt!" skulle du vräkt ur dig precis innan du smällt igen dörren.

Svårare än så är det inte?

Svar på tråden Idiot till fästman