• Anonym (Respektlöst)

Idiot till fästman

Hejsan 

Jag och min sambo har försökt att få barn i 3 år.

Han har problemet med för få spermier, jag är frisk

Jag respekterar situationen och gått igenom IVF behandlingar tillsammans med honom.

När jag vaknar till på natten så lyser det i hobbyrummet och där sitter den jäveln och runkar till porr 

Jag tappade kontrollen och bara slog laptopen ur famnen på honom så den åkte i golvet och slocknade.

Så jävla respektlöst när de där spermierna som han sprutar ut till den där äckliga analsexporren kanske kunde bli vårt kärleksbarn. 

Tappar lusten att kämpa med något som skulle vara vår gemensamma dröm när det inte verkar betyda ett skit för honom och då det finns andra som är fertila som också vill ha barn som tar det på allvar och inte behöver porr. Min barnlängtan är väldigt stark och jag är snart 27 år så klockan tickar.

Jag är så arg att och besviken att jag skakar.  

• Svar på tråden Idiot till fästman
  • Anonym (Som dig)

Jag har varit precis som dig, när mina killar har kollat på porr har jag antingen slagit sönder datorn eller slagit dom! Jag avskydde porr och det fanns en ganska stor anledning till det som jag inte tänker ta upp här.
    Jag vart helt galen när jag såg att dom tittade på porr, helt enkelt.

Nu har jag och min sambo varit tillsammans i 3 år och han får kolla på porr för mig, jag bryr mig inte. Det är helt okej! Jag vet att han inte gör det ofta, utan någon gång när han är kåt och ensam. Så varför skulle han inte få tillfredsställa sig själv? Dessutom har även jag börjat kolla :) Mycket upphetsande! Varför är analsexporr och gruppsexporr sjukt? Det är det ju inte. Annat hade det varit om det var te.x barnporr eller djursex! Då snackar vi SJUK porr.

Jag tror din kille vill tänka på annat än barn någon gång, du verkar ha blivit helt fixerad vid det. Förstår att det är jobbigt men han slösar inte bort sina spermier, det lagras nya hela tiden ;) Det är inte så att dom kommer ta slut, jag lovar! Och dom nya är helt klart bättre än de gamla så försök se positivt på situationen istället. Du får ju faktiskt ta och tänka dig in i hans situation nu, det är ju trots allt inte dig det är fel på - utan honom! Fatta själv att känna den skammen och pressen, att inte kunna göra barn! Taskigt av dig att skrika på honom då... 

• Anonym
    Anonym skrev 2012-03-09 09:26:46 följande:
    Jahaja, trodde man skulle komma in i en tråd där ni skulle hjälpa henne och inte hålla på och trycka ner TS.
    Men såklart så är den här tråden, just ni, som förstör precis allting. Ja, tråden är som alla andra.. Bara elakt och ingen hjälp!

Jag förstår dig TS. Det är bättre ni kommunicerar med varandra.
    Och det tycker du att ts har gjort? Hon betedde sig jäkligt illa. Eller är det okej för att killen runkade och för att ts är tjej? Hade det varit annorlunda om ts kille kom in och såg jäveln onanera och slog ner hennes laptop så att den gick sönder? Är det okej? Sen startar han en tråd om jäveln på fl där han berättar om intima detaljer om deras liv och henne onanerade och hennes dåliga ägg. 
  • PruttPottan

Öh.. Så man får inte runka till analsexporr om man försöker skaffa barn genom IVF där mannens spermier är döda?

Intressant.

Kanske handlar det om mer än just att ni försöker få barn?
    Är hans intresse så stort för porr kommer du aldrig kunna förbjuda det iaf.

Varför har man inte det som ingångskrav när man träffar någon? Ingen porr, det är mer schysst liksom..

Nej, mer porr åt folket tycker jag. Eller så får du ställa upp på lite analt så han slipper runka till andra som har det skönt.

ADHD-Bipolär-Borderline- Mamma till en Solstråle
  • Chazz Michael Michaels

TS är, som jag ser det, skyldig sin sambo en laptop och en ursäkt.

Ni västerländska män är verkligen helt sanslösa. /Bakvänd
  • Anonym (My)
    Rakad Apa skrev 2012-03-09 09:29:45 följande:
    Det är männskligt att fela, men oavsett så är ju FL ett öppet forum och givetvis så kan man inte räkna med medhåll hela tiden. Speciellt inte när man gör ett övertramp såsom TS gjorde.

Det är skillnad på att få/inte få medhåll än att bli kallad sinnessjuk och idiot, det är rena personangrepp som inte bidrar med något vettigt till diskussionen.
  • Freckels

Usch stackare! Förstår att du blir arg TS.
    Tycker han kan spara porrunkandet tills ni har blivit gravida.
    Kram på dig

• Rakad Apa
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:34:26 följande:
    Det är skillnad på att få/inte få medhåll än att bli kallad sinnessjuk och idiot, det är rena personangrepp som inte bidrar med något vettigt till diskussionen.
    Ja, personangrepp är ju inte okey. Men TS verkar ju vara en smula labil om man ska vara helt ärligt.
    ?Livet är för viktigt för att tas på allvar.? - Oscar Wilde
  • MissSummer
    Anonym (My) skrev 2012-03-09 09:34:26 följande:
    Hon begår faktiskt övergrepp mot sin kille tycker jag. Hon har gått waaay över gränsen.
  • mairyland

Även om du inte gillar det, jag kan förstå det till viss del, så är ju det här med att onanera ganska naturligt och någonting alla gör. så jag tycker inte du borde reagera så starkt på det :) jag vet ju inte hur erat förhållande i övrigt ser ut men det kanske är någonting annat som din frustration och besvikelse grundar sig på? Lycka till vilket fall som helst.

• Sven Justus
    Anonym skrev 2012-03-09 08:34:09 följande:
    Spermieproduktionen beror på hur ofta man får utlösning/orgasm. Så ifall du inte har ägglossning och ni inte har sex denna dag så är det bara bra ifall han onanerar. Han bör naturligtvis helt avhålla sig från både sex och onani en 4-5 dar före förväntad ägglossning och under dom bra dagarna endast ha sex med dig och under den resterande tiden, utlösning så ofta som möjligt, hur det nu sker är ovidkommande...
    Du snackar verkligen skit. 
    Män är män. Kvinnor är kvinnor. Skriver du anonymt till mig - räkna inte med något svar.
Svar på tråden Idiot till fästman