IVF Umeå
ET
ET
Drömmer om ett barn: våra embryon som vi inte återförde kunde inte heller återföras men pyret i magen verkar ju ha det bra, de väljer ju det/de som är finast så jag tror på er nu!!! Läser med förväntan varje dag för att se om du testat...
Trombyl ska förhindra ev små proppar som kan hindra graviditet att fästa och öka blodflödet som kan hjälpa, typ i alla fall...
Förut hade de TD RD 21, men de verkar ha ändrat till 21 dagar efter ÄP, oftast i alla fall har jag märkt...
Drömmer om ett barn, jättegrattis!!!!!!!!!
Nektar: vid mina ET har mensen eller påbörjande av mens i form av lite blod kommit ungefär samtidigt vid alla våra försök, endast stimulerade fet som mens uteblivit helt... Fick blod vid ung samma tidpunkt när jag var gravid med dottern, bara detta ET som jag var utan blod till TD åtminstone...
Drömmer om ett barn: ja tänk om det är två!!! Jag hade inte heller tänkt tjuvtesta denna gång, men hade lite illamående (inte så mycket, men brukar aldrig ha det) i samband med att alla blödningar höll sig borta längre än någonsin så jag testade lite tidigare, och skönt att testa i en helg så man kan njuta eller deppa i lugn och ro...
Petto: så har jag haft ett tag, känns ännu mer nu, hoppas det är växtvärk så vi snart får läsa om plus för dig också!! Själv har jag inte kunnat ligga raklång på ett bra tag... Men om du är orolig så ring kliniken och fråga, är det liknande värk som du hade direkt efter ÄP?
Stimulerat fet, då har jag fått senare mens tyvärr... Min kropp blev lurad av femanesten, så jag kände mig gravid... Men för dig ska det bli plus!!!!!
Drömmer om ett barn: jag mådde bara lite illa i början sedan inget...men jag har varit extremt trött hela tiden, det börjar vända nu känns det som, snart i v16!!
Nektar: nej inga dåliga tankar!!!! Du ska ju plussa!! Jag mådde illa, och blödning uteblev, så jag hoppades då...
Nektar:jag har för övrigt läst om många som får blödning fast de äter femanest, jag åt tre tabletter om dagen har jag för mig, det räckte inte med normal dos för att hålla ÄL borta, kan vara därför min uteblev!!
Nektar: då tror jag fortfarande på er denna gång!!!!!
Mayflower: förstår att det känns jobbigt, men det är inte kört även om du blöder, själv fick jag ju flera större blödningar och pyret är ändå kvar, hoppas det är falskt larm även för er, önskar att det aldrig skulle vara så för någon dock!!!