EEJ: Hur känns det nu efter ÄP? Jag fick lättare känningar först ganska många timmar efteråt men det blir väl ofta så när bedövningen släpper. Blir det ET på måndag eller har dom öppet även under helgen?
A79: Ånej, har du haft ont ända sedan ÄP? Vad tråkigt att höra..

Jag fick endast lite värk på kvällen efter ÄP samt illamående men det gick över till nästa dag. Hoppas på att slippa ha ont då jag inte gärna vill ta värktabletter (även om man får göra det) så länge embryot är "nytt" eller vad man ska säga. Första nojjan.. check!
Emilotta: Just nu känns det mest förväntansfullt men gissar att det blir värre ju närmare testdatumet man kommer. Måste försöka hålla ut tills dess och inte tjuvtesta!
Vad spännande med blodprov på onsdag. Nu är du ett steg närmare, och när du väl har kommit så här långt så går resten av bara farten!
Familjha: Vad bra att tant röd har kommit. Enda gången jag blivit glad över mensen är nu under IVF:en, hoppas man slipper se röken av den på minst 9 månader.
Härligt att det gick bra på intervjun! Alltid jobbigt att vänta på besked men tiden går säkert snabbt nu när du har annat spännande på gång i livet.
pinglan: Grattis! Vad roligt att höra att ni har fått en tid, det gick ju rätt snabbt ändå!

Vips så är det slutet på april. Skulle ni köpa 3-pack? Upptäckte precis på hemsidan att priset har gått upp till 56 000 kr för detta. Det är verkligen enorma summor! Vad ingår egentligen i priset? Trodde att infomöte och allt annat som har med IVF:en att göra (förutom mediciner) ingick..