• jennyz

IVF Umeå

När vi skulle börja med syskonförsök (2010 så det var ju ett tag sedan), mailade jag dem att vi ville börja, då de ringde upp hade de en planering på ett nytt försök månaden efter, allt fanns redan i systemet så det gick fort...

• jennyz

Allt är bara bra, de växer så det knakar, jätteroligt, men saknar också ibland stunden när de var i magen och pyttesmå, nu är det full fart och inte lika mycket mystid ð???
    Samtidigt är det ju roligt när de blir större,och nu ska vi snart ha jullov!! Hoppas allt är bra med er också!
    IVF var och kommer alltid vara en stor del av mitt liv, har lite svårt att släppa tråden, minns vissa saker som det var igår, och är varje dag otroligt tacksam att vi till slut fick våra mirakel!!!

• jennyz

Åh så roligt norris, hoppas blödningen avtar så du kan njuta av graviditeten!!!

• jennyz

Lycka till Dipsy!!! Har de inte velat ge dig maxdos tidigare ÄP?
    Jag tappade räkningen vad gäller syskonförsöken, det blev nog 4 ÄP tror jag och massor med FET, första barnet blev det 3 ÄP och ett FET, tyckte det var mycket, men är såklart överlycklig att det gick vägen tillslut... Hoppas verkligen ni får ett lyckat ÄP imorgon och ett stort fint plus om 2-3 veckor!!!!!

• jennyz

Så tragiskt att de inte gett dig det tidigare, första försöket visste de inte men efter det borde de lyssnat på dig och justerat, stackare!
    Jag hade allt från 24 ägg till 5, de ggr jag lyckades hade jag ung 4-6 ägg men bättre kvalitet, så få ägg med superkvalitet vill vi se imorgon!! ð???

• jennyz

Jag har aldrig provat några av sakerna men embryoglue har jag för mig att de har, fråga om det, jag pratade med solensten om det en gång efter ett ET... Jag hade aldrig Sofia, jag hade några andra men lyckades bara då solensten gjorde ÄP/ET...

• jennyz

Härligt att det kändes ok, nu håller vi tummarna för 4 guldägg!!!

• jennyz

Härligt, grattis, hoppas h*n myser gott!! Vad sa de om kvalitén, tyckte de att det såg bra ut? Odlar de vidare något ägg?

Svar på tråden IVF Umeå