YoCheri - det blev långtidsodling för att äggen klarade sig så bra med odlingen och att det fanns hyfsat många ägg som var mogna, fick ut 15 mogna bra ägg. Har man få ägg så vill dom väl inte chansa med långtidsodling, utan sätter in dom , men som dom sa till mig så är det bättre ju längre man odlar dom för då ser man hur dom delar sig. Och det funkade för mig iaf! :)
Sedan tror jag att man ändå har bra chanser med korttidsodling, många har fått plus av den också! :)
Det beror nog på våra kroppar, hur dom är, och vad dom vill !!
Stargazers - ta ett nytt test på din test-dag! Det behöver inte vara kört!! Tror du testade dig för tidigt!! Håller tummarna !!!
Kan berätta , på tal om test-dagen, att jag var benhård på att INTE tjuvtesta mig. Trots att det kliade i fingrarna och jag ville ta 3 test om dagen IFALL det skulle visa något, men jag höll mig !!! Delvis för att min man inte var hemma då jag hade testdag, han jobbade då utomlands, så på morgonen när jag hade testdag var jag så nervös! Sov jättedåligt på natten, vaknade hela tiden för att titta på klockan och drömde om plus på stickan, sedan på morgonen när jag gjort testet och det visade g r a v i d , höll jag fan på att smälla av! Fotade testet skickade det min man, som sedan ringde upp och var så glad!! Åh vad jag ville ha honom där och bara storlipa av lycka, men tyvärr så kunde han inte vara hemma, men .. nu när man sitter med stor mage så känns det som ett i-lands problem! :)