Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Kan ej komma på fikat idag, för jag ska på födelsedagsfirande i Slaka kl 18 och det blir så körigt att hinna både och.
Hej hej! Tyvärr måste lämna återbud.
Vi fikar också gärna! Vi ses kl 15 på Mezzo.
M-L & Freja
Ulle & Samuel
Ligre & Meja
Criwi & Emma
Fröken & Vilhelm
Sofie & Ebba
Ylva m Fredrik o Alice
Maria & Tyra
Maria & Molly
Halloj,
kul att träffa er en stund idag.
Tyvärr blev det ju en kortis för min del... då en kompis kom till stan som jag inte sett på evigheter.
Som tur är så är det ju snart fika med er igen!
Ylva, jag kollade pricken på min go boken-magnet, den var rosa min oxkså. Så vi kan pusta ut, ingen tidig könsindelning från bokklubbens sida
Hej
är det någon som vill fika imorgon? Det var länge sedan jag såg er.
Håhå jaja, nu har det blivit dax för mjölkstockning igen. Det var ju en hel vecka sen sist...dessa helvetiska "vita prickar".
Är det någon mer av er som stiftat bekantskap med de små rackarna? Nån som har tips för att bli av med dem, förutom att pilla bort dem.
Som om det inte vore nog så har Vilhelm en skrika vid maten period också (det märkte ni ju nio som var med på Mezzo), så han vill helst slippa det vänstra bröstet - det onda.
Jag får trösta mig med att det är skönt när pricken försvinner
Så där ja, nu är jag klar med min stund av självömkan. Känns bra att få klaga ibland.
Fröken: Vilken otur du har
...vet själv inte hur det känns...men det ska ju göra himla ont säger ju de som har haft det. Hoppas att det blir bättre snart
.
Viola74: Kan tyvärr inte komma på någon fika imorgon. Hoppas att någon annan kan.
Hej fröken!
jag hade ju oxå mjölkstockning mycket ibörjan, jag kom på att det var fel bh jag hade sen blev det ju värre av att han åt dåligt ibland och pumpning tyckte jag oxå gjorde det värre. Nu är det bra när jag har en bh som inte sitter åt någon stans. Men vita prickar fick jag aldrig, jobbigt, hoppas det blir bättre fort!
Fika hade varit trevligt, men har lovat Saga en lugn dag idag, varit lite mycket det sista eftersom vi var i Gbg (och Borås) lördag- måndag, i tisdags var Sagas farmor på besök samt en gammelmoster och igår var det babysång. Så idag är tanken att det ska bli en lugn dag, en liten promenad ut på bokrean om det inte är för mycket folk. Hade passat mig bättre att fika en stund imorgon, så om du är i stan imorgon Malin, så kan vi fika en stund gäller självklart er andra oxå :)
Hej Tezz!
Kan tyvärr inte fika imorgon...