Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Hallojsan.
Här var det öken! Så här lungt tror jag aldrig det varit i våra trådar.
Satt och läste vad jag skrev sist och kom på att kokos visst har nöt i namnet. Vad jag menade var att man inte rullar chokladbollarna i kokosnötter
utan i riven kokos.
hejpå er!
Uss vad jobbigt att hålla ordning på allt som man får o inte får äta, det måste vara jobbigt?!
På tal om att äta...ingen mer än jag som har ett sug i fikatarmen?!
Blir det något imorron? Skriver en lista i alla fall så får vi se hur många som är sugna.
Fika Tisdag 14:e kl 14 Hospitalstorget
Maria & Tyra
undrar precis samma sak om det blev någon fika eftersom det är alla hjärtans dag imorgon....men jag fikar gärna
!
Maria & Tyra
Linda & Meja
jag och ebba kommer gärna på fikat i morgon!
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Jag och Ida kommer också på fikat i morgon!
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Maria & Ida
Oj, kom på att jag har BVC-träff imorgon 13.30. Så om jag kommer på fikat så blir det efter kl 14. Jag får messa nån av er och fråga var ni fikar, annars kan ni messa mig när ni bestämt plats, om vi inte bestämmer plats redan nu....?
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Maria & Ida (kommer senare)
Var tycker ni vi ska fika någonstans?
Hmm, vill så gärna komma på fika, men på tisdagar går vi på baysim medans Fredrik är på dagis, så det skulle bli lite körigt att bara åka hem för att hämta honom och sedan åka till stan igen. Jag får försöka komma om det blir fika på en annan veckodag istället.
/ylva (nu med presentationsbild också!)
Jag fikar gärna också.
Ligre, tja jag vet inte riktigt var. Clara är väl bra. Men där är det ofta fullt av andra fikasugna mammor.
Ja vi får väl se.
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Marie-Louise & Freja
Hej hej! Jag hänger också med på fika. Men kan vi bestämma vart så kan jag gå direkt dit. När det gäller Claras så tror jag också att det är rätt fullt med fikasugna mammor där. Bestäm ni ett fikaställe, mej spelar det ingen roll. Tar inte med mej Lovina denna gång utan kommer solo...
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Marie-Louise & Freja
Sonja