Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Mezzo, Le Croissant (i Filbytergallerian) ...finns det något mer fik som har utrymme för barnvagnar och skötrum?
Fika med er hade varit mkt trevligt men jag har bokat in en träff med en kompis så jag får vänta med att träffa er till torsdag? eller nästa tisdag
Ha en trevlig fika och en mysig Alla hjärtans dag!
Hej!!! Vi följer gärna med på fika..
Fika Tisdag 14:e kl 14 Hospitalstorget
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Maria & Ida (kommer senare)
Marie-Louise & Freja
Sonja
Linda & Thea
någon som hade några synpunkter ang var vi ska fika? tycker personligen att mezzo är väldigt bra med plats för vagnarna, men ett stort minus är att man måste betala för toan
mig kvittar det var vi är men jag skulle gärna vilja veta innan så att jag kan gå dit direkt, har lite ärenden innan och kanske blir sen!
Mezzo tycker jag också är mysigt...någon mer? Har också lite alla hjärtansdags ärenden att fixa innan.
Glad Alla Hjärtansdag till alla stora som små!
kramar Linda & Meja
Då tycker jag vi tar mezzo, om jag fattar det rätt. Blir det någe annat så får väll nån ringa till mej, ses där
Sonja
som sagt varr så gillar jag me mezzo så jag går gärna dit! är det bestämt? glad alla hjärtans dag!
Ok då ses vi kl.14.00 vid Mezzo
Hoppas att andra ser detta.
Ok, Mezzo funkar för mej oxå. Väntar vid Hospitalstorget ett tag om det är någon som inte sett att vi skulle träffas på Mezzo.
Glad alla hjärtans dag på er!!!
Hej!
Vi hänger gärna oxå på. Ses snart!
Fika Tisdag 14:e kl 14 Mezzo
Maria & Tyra
Linda & Meja
sofie & ebba
Maria & Ida (kommer senare)
Marie-Louise & Freja
Sonja
Linda & Thea
Maria & Molly (kommer nog lite senare)