• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • ligre

Mezzo, Le Croissant (i Filbytergallerian) ...finns det något mer fik som har utrymme för barnvagnar och skötrum?

• Ulle 74

Fika med er hade varit mkt trevligt men jag har bokat in en träff med en kompis så jag får vänta med att träffa er till torsdag? eller nästa tisdag

Ha en trevlig fika och en mysig Alla hjärtans dag!

• Linda Berg

Hej!!! Vi följer gärna med på fika..

Fika Tisdag 14:e kl 14 Hospitalstorget

Maria & Tyra
    Linda & Meja
    sofie & ebba
    Maria & Ida (kommer senare)
    Marie-Louise & Freja
    Sonja
    Linda & Thea

• soffien

någon som hade några synpunkter ang var vi ska fika? tycker personligen att mezzo är väldigt bra med plats för vagnarna, men ett stort minus är att man måste betala för toan mig kvittar det var vi är men jag skulle gärna vilja veta innan så att jag kan gå dit direkt, har lite ärenden innan och kanske blir sen!

• ligre

Mezzo tycker jag också är mysigt...någon mer? Har också lite alla hjärtansdags ärenden att fixa innan.

Glad Alla Hjärtansdag till alla stora som små!
    kramar Linda & Meja

• mysan1970

Då tycker jag vi tar mezzo, om jag fattar det rätt. Blir det någe annat så får väll nån ringa till mej, ses där

Sonja

• soffien

som sagt varr så gillar jag me mezzo så jag går gärna dit! är det bestämt? glad alla hjärtans dag!

• Maria73

Ok, Mezzo funkar för mej oxå. Väntar vid Hospitalstorget ett tag om det är någon som inte sett att vi skulle träffas på Mezzo.

Glad alla hjärtans dag på er!!!

• marma

Hej!
    Vi hänger gärna oxå på. Ses snart!

Fika Tisdag 14:e kl 14 Mezzo

Maria & Tyra
    Linda & Meja
    sofie & ebba
    Maria & Ida (kommer senare)
    Marie-Louise & Freja
    Sonja
    Linda & Thea