• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • fröken

Glömde skriva, vilket fantastiskt rum Ebba har. Wow, jag är imponerad o så blir jag galet sugen att inreda ett rum till Vilhelm oxå.

• StinaTina

Kan också tänka mej fika, har inte nåt planlagt ännu.

Blir det babysång på onsdag trots att det är lov?

På tal om lov så är det nog ganska mycket folk på stan i veckan, något att tänka på om vi ska fika.

• Ulle 74

vi kan med största sannolikhet fika hemma hos oss om det är fullt på stan, det får plats hyffsat många här. Tar ju inte så lång tid att gå hit och fikabröd får vi väl köpa på vägen isåfall. Å skulle det nu vara så att vi vill bestämma det i förväg funkar det oxå.

Är det någon annan som vill ha fika hos sig så är det ok för mig, bara säg till

• ligre

Criwi: Det är babysång nu på onsdag....de hade tydligen inte ledigt.

Jag och Meja fikar gärna ....samma tid & samma plats?

• fröken

Gäsp! Här sitter jag mitt i natten o kan inte sova. Var det inte så att man som småbarnsmor skulle vara alldeles slutkörd o somna så fort man fick chansen? Inte jag i alla fall. Fast hellre sömnlös ibland än slutkörd

Nattens nöje i Åtvid: att kika på hjortarna som vandrar utanför fönstret...

Ang. fika, att fika hemma hos nån känns allra bäst tycker jag, framför allt med tanke på sportlovet. Nu ska jag tillbaka till sängen.

• StinaTina

God morgon.

Fröken, hoppas att du fått sova lite. Det är väl inte helt fel nöje att kika på hjortar, kanske lite fel tidpunkt bara

Har huvudet under armen Ska till kvinnohälsan för återträff mellan 13 - 15. Kan såklart fika efter det, men då passar kanske stan bättre. Det beror på vilken tid ni sätter.

• Maria73

Fröken, känner igen det där med att inte kunna sova. Ligger o läser hela nätterna, har precis avslutat "Två nötcreme och en moviebox" himla rolig om man är 70-talist, man känner garanterat igen sig!!
    Vill oxå gärna fika imorron. Spelar ingen större roll för mej vart det blir.

• Elouise

Vill oxå fika!

Skriver en fika lista.
    M-L & Freja
    Ulle & Samuel
    Ligre & Meja
    Criwi & Emma (Lite senare än kl. !4.00)
    Fröken & Vilhelm

Förslagsvis kanske vi kan ses vid kl 15.00 i stället. Och så får vi se om det blir på stan eller hemma hos någon.

• soffien

jag och ebba kommer också!

Skriver en fika lista.
    M-L & Freja
    Ulle & Samuel
    Ligre & Meja
    Criwi & Emma (Lite senare än kl. 14.00)
    Fröken & Vilhelm
    Sofie & Ebba

Förslagsvis kanske vi kan ses vid kl 15.00 i stället. Och så får vi se om det blir på stan eller hemma hos någon.

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4