• Maria73

Höstmammor i Linköping Del 4

Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!

• Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4
  • viola74

Hej Ligre!

Tack för all information om banysången, tyvärr tror jag att vi blir tvugna att hoppa över den. Det blir lite mycket. Hoppas vi ses på fika snart!

• Elouise

Mysan, jag har hittat butik Minelle nu. Hade ingen aning om att en sådan rolig liten butik hade öppnat så nära mig. Någon dag ska jag ta och shoppa loss där.
    Ha en trevlig alla hjärtans dag allihop.

• fröken

En trevlig alla 00 00
    000000
    00000
    0000 --- ANS dag till er alla!
    00
    0

• soffien

halloj tjejer! tack för en trevlig fika igår! vi pratade lite om att inreda barnrum igår så jag la upp lite bilder på ebbas rum om någon är lite nyfiken! det är lite kalt på väggarna eftersom alla tavlor inte har kommit upp än!

• StinaTina

Hej på er.

Vill bara tala om att vi inte kan komma på babysången idag. Emma har varit krasslig hela helgen och vi märker att hon inte mår riktigt bra ännu. Vill inte ge er andra samma sak så vi sjunger här hemma idag.

Kom hem efter nära 2 timmar igår, lite nervös över hur det skule vara i lgh. Emma ensam så länge med pappa. Hittade henne sovandes i vagnen och sambon pratandes i telefonen med fötterna på skrivbordet. Det hade gått jättebra, jag kunde ha varit borta ett tag till. Det är skönt att veta att man kan vara borta ett tag utan att det blir totalt kaos.

• mysan1970

Elouise: Va bra att du hittade till slut. Hon har rätt mycke papper och grejer, men kanske lite dyr ibland. Det är många som köper på nätet, finns ju en del bra scrappaffärer där också, om du inte hittar där det du vill ha.

Appropå inreda barnens rum. Det har kommit något från USA som heter Wallies, superbra grej. Minelle säljer dom i sin afffär och har en hel del att välja ifrån katalogen. Ja vad är det då undrar ni säker. Jo det bilder som du kan sätta på möbler, väggen ja överallt och man kan ta bort dom och flytta hur många gånger som helst. Det är ungefär som tapeter fast det är figurer, blommor och allt möjligt, man sätter upp dom med vanligt vattten. Jag har köpt prinsessor till Melindas rum, 25 st (3 olika) för 149kr. Dom är jättebra om man vill göra om och inte vill tapetsera eller måla om.

Jo trevlig fika häromdan, kul å se er alla igen. Hoppas ni hade en mysig alla hjärtans dag igår.

• Tezz80

Oj, tur att jag tittade in här för att leta numret till Baptistkyrkan, struntar i att ringa eftersom du Malin inte kommer att gå, ändrar du dig så får vi lösa det senare. Jag ska försöka hitta dit i tid, skickar Daniel till Tornby på lunchen, så jag kan komma på babysången :)

Soffien: vilket rum ni har gjort åt Ebba, och vad med grejer hon har, förstår att hon behöver ett eget rum :) Hon har verkligen ett eget krypin ett par år framöver.

Mysan: har faktiskt oxå funderat på Wallies, men än så länge har vi inte börjat inreda något barnrum, är så skönt att ha ett rum till datorerna... men, snart kanske det är dags...

Oj, nu var det slut på lugnet... en tjej som inte vill leka själv längre :)

• aurora76

Hejsulihej!

Therese: Jag kollade upp denna Ruskovillas hemsida (www.ruskovilla.fi)..De har webshopen så att du kan beställa denna silkmössa via nätet. Jag antar ju att du förstår inte så mycket Finska;) så kan du välja språket antigen på Finska eller Engelska.

För säkerhets skull kan jag skriva lite Finska ord om det behövs:
    Webshop=verkkokauppa, Produkter=tuotteet, Babys=vauvat, Silk=Silkki

Produktnummer av silkmössan -storlek 3-6 månader är 2060-2 och står på Finska på följande sätt: (silkkimyssy 3-6 kk/valk. hinta 25 Euro) Man kan ju välja olika storlek...så ändras naturligtvis produktnummer etc...Hoppas du förstådde ngt:) De silkprodukter kostar ju ganska mycket men de är värda av pengarna.

Soffien: Verkligen vilket fint rum har du inredat till Ebba:)

Ha det bra allihopa!

• ligre

Hej tjejer!
    Blir det någon fika på tisdag?

Vårat söndags nöje har bestått av bla Mejas 1:a smakportion....potatispuré
    Något märkligt tyckte Meja och visade en förbryllad min...visst inte riktigt vad hon skulle göra av maten i munnen. Lite åkte ner och resten hamnade i haklappen.
    Hoppas ni andra har haft en riktigt skön helg!

• fröken

Hallå!
    Allt är bra här oxå. Skrev ett inlägg förr som försvann, skumt. Har flera heft problem med FL? Kanske bara är jag ute i "buschen" som har

OM det blir fika på tisdag har jag funderingar på att komma. Jag får ju aldrig träffa er o era små annars Nu kan jag nämligen inte komma på torsdagar heller då BVC har barnmatskurs då och jag träffar föräldragruppen. Så kanske blir det till att pallra sig till stan på tisdag istället.

Svar på tråden Höstmammor i Linköping Del 4