Höstmammor i Linköping Del 4
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Startar en ny tråd igen, innan den gamla hinner att stängas av!
Till Alla: Jag har hört att det pratas om att börja fika hemma hos någon av oss istället för ute på stan. Mitt problem är att jag är pälsdjursallergisk, främst mot katt som ger mig astma. Det är väl många av er som har katt? Så jag skulle tycka att det var jättetrist om jag ej kan vara med längre, om det blir fika hos kattägare
Och det kanske är någonmer som är allergisk?
Hur många av oss har husdjur?
Maria & Ida: Fiskar (som snart ska bort)
Sofie & Ebba: Jack russeln Nemo
Ulrika & Samuel: Burma (katt) Celena
Har inte tänkt på att en del kan vara pälsdjursallergiker, klart att vi inte ska utesluta någon i fikagänget pga allergi
ett alternativ till att fika på stan om vi inte kan vara hemma hos varandra är att vi hittar en öppen förskola och går dit samtidigt
borde ju vara ok, eller?
Malin & Ludwig: Bagheera (katt)
Men att gå till en öppen förskola känns inte lockande för mig, som känner att jag egentligen inte har nåt på öppna förskolan 4 mil hemifrån att göra.
Men man kan väl göra på olika sätt, träffas på stan, hemma hos eller på öppen förskola, alla kan ju ändå inte komma samtidigt!
Hej hej! Jag bor ju en bit från stan (Mjärdevi), men här är ett ställe vi kan fika på. Jag har inga djur, möjligtvis dammråttor hahaha. Busfabriken har ju öppnat. Hade tänkt gå dit med min stora tjej och kolla läget. Men det är gratis för barn under ett år och vuxna. Kanske vi kan fika där nångång? Har tydligt något för varje barn, te x en babyhörna om jag fattat det rätt.
Sonja & Lovina (inget djur)
Idag har vi blivit med radhus i T1!
Inflyttning 1 juni elller möjligtvis tidigare. Så till sommaren har vi lite mer plats för barnvagnar.
Songbird: Vi bli nästan grannar
Sonja & Lovina (inget djur)
Linda & Meja (Inga djur)
Linda - Grattis till huset!!!
Ligre: Grattis, ni fick det! Vad roligt! Ja, vi blir nästan grannar, jag vet inte exakt var ert nummer ligger, men långt ifrån oss är det inte.