• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • sweetbird

Usch va tvungen att ta bort en av våra hundar i dag;( de va jobbigt, men hon va gammal , och antagligen fått en stroke så hon vinglade o hade sig. Så de va lika bra att hon fick somna in. Men det är ju alltid jobbigt

• sweetbird

Ja men de va bäst för henne. Känner mig ledsen men samtidigt lugn , det positiva med denna dagen är att jag går in i vecka 7 i dag :D woohhoo och grav stickorna blir starkare och starkare :) i går va sträcken lika starka :) så de är ju positivt :)

• sockerpian

vad härligtSkrattande vecka 7! jag går in i vecka 7 på söndag och då ska jag ta mitt digitala med veckoindikator igen.
    måste visa 3+ annars är det ju något fel!

Håll tummarna!

• sweetbird
    sockerpian skrev 2012-04-13 14:20:15 följande:
    vad härligt vecka 7! jag går in i vecka 7 på söndag och då ska jag ta mitt digitala med veckoindikator igen.

Håll tummarna!

sockerpian skrev 2012-04-13 14:20:15 följande:
    vad härligt vecka 7! jag går in i vecka 7 på söndag och då ska jag ta mitt digitala med veckoindikator igen.

Håll tummarna!

Ja du får uppdatera då. :)
  • sockerpian

Äntligen=) nu känner jag mig lugnare=) Nu ska jag njuta av min graviditet framöver och sluta noja!!!Skrattande
  • Anni Me

hej tjejer, måste fråga en sak. när jag får orgasm så blir jag otroligt illamående, direkt när orgasmen kommer så får jag väldigt ont i magen, blir kallsvettig och jätte illamående. är det någon annan som har upplevt detta?

• sweetbird
    sockerpian skrev 2012-04-14 16:22:17 följande:
    Äntligen=) nu känner jag mig lugnare=) Nu ska jag njuta av min graviditet framöver och sluta noja!!!

Sa ju de :) så nu får du sluta nojja :)
  • Cricket

God morgon!
    Är jätte stolt över mig idag har jag inte testat något!
    Har vart uppe med magsjuk son inatt och då insåg att det får gå som det går och jag kan inte påverka det mer än jag gör! Kommer såklart att testa upp de sista testerna Tungan ute Men inte idag och inte imorgon!  

• lejonhjärtat

Hej hoppar in i denna tråd då jag fick veta i fredags att en liten vill titta ut den 15 dec. :) bättre julklapp kan man nog inte få...

Svar på tråden december bebis 2012