• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • cindy03

här kom första mensen efter missfallet.....

Är det någon som vet om man ska räkna denna mens som innan man fick pluss? 

• sweetbird
    Kvin02 skrev 2012-04-16 12:23:39 följande:
    Fick du betala för Vul? Jag har fått tid 27 april hos en gynekologolog Grattis, ;)

Hej. Ja om man går till Gyn så får man betala vanlig avgift för läkarbesök, jag har frikort så jag betalade inget, men annars hade jag gjort de :)
  • sweetbird
    ALTP9082 skrev 2012-04-16 13:03:14 följande:
    Hej alla!

Har plussat idag och enligt uträknaren på FL så är jag v4+2 idag =) Så BF är 21:e. Lyckan är total!

Har redan en liten kille här hemma  på snart 11 månader. Så nu är de bara att hoppas att allt går bra och sen höra av sig till mvc så småning om =)

Välkommen!!! Vad kul , grattis till + et :)
  • sweetbird
    cindy03 skrev 2012-04-16 13:06:34 följande:
    här kom första mensen efter missfallet.....

Är det någon som vet om man ska räkna denna mens som innan man fick pluss? 

Denna mens räknar du som första dagen i din mens om du skulle plussa nu :)

Vet inte om jag svara på din fråga :-/ hehe men jag förstod inte riktigt frågan hehe men hoppas de blev rätt :)
  • cindy03
    sweetbird skrev 2012-04-16 13:11:41 följande:

Denna mens räknar du som första dagen i din mens om du skulle plussa nu :)

Vet inte om jag svara på din fråga :-/ hehe men jag förstod inte riktigt frågan hehe men hoppas de blev rätt :)

ska man räkna denna mens som en vanlig mens? Hade en cykel på 30 dagar innan jag plussade...
  • iio

sweetbird skrev 2012-04-16 11:06:58 följande:
    Varit på vul nu!! Allt gick bra de va en levande bebis och allt såg bra ut. Va lite svårt att mäta, jag blev flyttad 3 dagar bakåt, behöver inte stämma senare, men nu går vi efter det :) så 6+0 är jag , :)
    GRATTIS!
  • cindy03
    sweetbird skrev 2012-04-16 16:09:29 följande:
    Cindy ja räkna den på 30 dagar, :)

Tack :)   

Vad bra att allt såg bra ut...glad för din skull!! :D  
  • sweetbird

Tack!! Det känns jätte bra. Ska på nytt vul i vecka 10 typ, jag fick bestämma själv så dom :)

• Anni Me

är det nån mer än jag som känner att de aldrig vill vara gravida igen?? har alltid sagt att jag vill ha två barn, men har helt ändrat mej,, jag mår såååå fruktansvärt dåligt att inget kan vara värt att gå igenom det här igen :(
    vill ju kunna njuta av min graviditet men just nu är det bara otroligt jobbigt och jag är ledsen mest hela tiden.  

Svar på tråden december bebis 2012