• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • sweetbird
    lejonhjärtat skrev 2012-04-15 17:17:20 följande:
    Hej hoppar in i denna tråd då jag fick veta i fredags att en liten vill titta ut den 15 dec. :) bättre julklapp kan man nog inte få...

Välkommen!! Är det första barnet? :)
  • sweetbird

I morgon ska jag på första VUL :et , vi är jätte nervösa, är så oroligt att det inte ska gå bra :( försöker ställa in mig på att det kanske Inge går vägen. Usch , NERVÖÖÖÖÖS!!!

• lejonhjärtat
    sweetbird skrev 2012-04-15 20:05:13 följande:
    Välkommen!! Är det första barnet? :)

Ja de är första å jag lider av pco, men de tog sig på första kuren...
  • Niillis
    sweetbird skrev 2012-04-15 20:07:10 följande:
    I morgon ska jag på första VUL :et , vi är jätte nervösa, är så oroligt att det inte ska gå bra :( försöker ställa in mig på att det kanske Inge går vägen. Usch , NERVÖÖÖÖÖS!!!

lycka till <3 kommer vara så nervös ska ringa i veckan och boka till veckan efter på spec mvc order kommer ju vara toknervös....
  • Anni Me

hej alla, är ni oxå paralyserade av trötthet? jag kan sova 20 timmar om dygnet, mår inget bra alls p.g.a att jag är så otroligt trött.. 

drömt mycket konstigt inatt, ska på VUL om en vecka, och först drömde jag att det var tvillingar och att läkaren ville flytta fram mej till v 13 (går in i v 8 när jag ska göra VUL) blev ju jätte glad för att man hade gått förbi dom 12 första veckorna, men fick det inte att stämma alls. sedan drömde jag att jag gick till fel ställe när jag skulle göra VUL och det var aldrig nån som ropade upp mej, satt i flera timmar och väntade och var såååå ledsen när jag kom på att jag skulle varit på en annan klinik.  

• sweetbird
    lejonhjärtat skrev 2012-04-15 20:19:43 följande:
    Ja de är första å jag lider av pco, men de tog sig på första kuren...

Åh! Grattis får man väl säga då!! :)
  • sweetbird

Varit på vul nu!! Allt gick bra de va en levande bebis och allt såg bra ut. Va lite svårt att mäta, jag blev flyttad 3 dagar bakåt, behöver inte stämma senare, men nu går vi efter det :) så 6+0 är jag , :)

• Kvin02
    sweetbird skrev 2012-04-16 11:06:58 följande:
    Varit på vul nu!! Allt gick bra de va en levande bebis och allt såg bra ut. Va lite svårt att mäta, jag blev flyttad 3 dagar bakåt, behöver inte stämma senare, men nu går vi efter det :) så 6+0 är jag , :)

Fick du betala för Vul? Jag har fått tid 27 april hos en gynekologolog Grattis, ;)
  • ALTP9082

Hej alla!

Har plussat idag och enligt uträknaren på FL så är jag v4+2 idag =) Så BF är 21:e. Lyckan är total!
    Har redan en liten kille här hemma  på snart 11 månader. Så nu är de bara att hoppas att allt går bra och sen höra av sig till mvc så småning om =)

Svar på tråden december bebis 2012