• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • Tjingeling77
    AllaHemma skrev 2012-04-24 12:49:03 följande:
    Jag vet inte hur pass individuellt det är med stegringen, men jag har fått för mig att jag är "seg i starten". Alla mina graviditeter har jag fått symptom som illamående i v 8-9, vilket är ganska sent. Illamående ska ju vara ett tecken på hcg-stegring. Du kanske är lite seg i starten du med?
    hmm kanske det vi får väl se bara så jobbigt att gå och vänta utan att ha en aning om vad som är fel...
  • Höst 76

Hej!

Jag hoppar också in här. Plussade i lördags och har bf 28 dec, men det blir antagligen i jan då jag har gått över tiden i mina graviditeter.

Detta är mitt 4:e barn, fick sent  missfall i slutet på november och nu efter 5 månader så har kroppen rättat till sig.

Har 3 flickor som är födda 08,10 och 11 Hjärta      

• sweetbird

Höst 76 : välkommen!! Hoppas du kommer trivas här, :)
    Jag har BF 10 feb, blev flyttad 3 dagar, men de lär man ju bli igen vid RUL :)

• AllaHemma
    Höst 76 skrev 2012-04-25 09:17:36 följande:

Hej!

Jag hoppar också in här. Plussade i lördags och har bf 28 dec, men det blir antagligen i jan då jag har gått över tiden i mina graviditeter.

Detta är mitt 4:e barn, fick sent  missfall i slutet på november och nu efter 5 månader så har kroppen rättat till sig.

Har 3 flickor som är födda 08,10 och 11 Hjärta      

Kul med fler som väntar storfamilj!
    Livet är det som händer medan vi väntar på att det ska börja
  • Snowflake06

Jag var på UL idag och fick reda på att fostret hade slutat att växa vid 6+5 och idag skulle jag har varit i vecka 7+4 Inga symtom på missfall nu heller:(
    Andra Ma;t på 4 månader.. Det känns tomt. Ska göra en medicinsk missfall på sjukhuset. Jag önskar er alla lycka till.

• Niillis

Nej va tråkigt är också rädd för MA har aldrig haft det dock men det spelar väl mindre roll? Jag ska på tidigt på fredag då får vi se känns som det inte kommer gå vägen för mig iheller har en konstig känsla men vet inte i heller om det har att göra med att man redan förlorat ett barn

• Tjingeling77

Har gått illa för mig med. Ligger och väntar på operation då dom inte kan hitta själva graviditeten även om jag borde var i V8 nu och jag + fortfarande samtidigt som Hcg stiger. Lycka till till er alla så hoppas jag på att få till det en annan gång. Kram från mig!

• Niillis

Men nej varför
    Händer detta operation va säger du tänker på dig gumman kram

• Höst 76
    Snowflake06 skrev 2012-04-25 13:48:08 följande:
    Jag var på UL idag och fick reda på att fostret hade slutat att växa vid 6+5 och idag skulle jag har varit i vecka 7+4 Inga symtom på missfall nu heller:(
    Andra Ma;t på 4 månader.. Det känns tomt. Ska göra en medicinsk missfall på sjukhuset. Jag önskar er alla lycka till.

Usch, vad tråkigt! Lider verkligen med dig. Kram
  • Höst 76
    Tjingeling77 skrev 2012-04-25 15:04:49 följande:
    Har gått illa för mig med. Ligger och väntar på operation då dom inte kan hitta själva graviditeten även om jag borde var i V8 nu och jag + fortfarande samtidigt som Hcg stiger. Lycka till till er alla så hoppas jag på att få till det en annan gång. Kram från mig!

Vad jobbigt, hoppas att det går bra med operationen och att du får svar på varför dom inte kan hitta något. Kram
Svar på tråden december bebis 2012