• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • Tjingeling77
    twins08 skrev 2012-04-25 20:57:16 följande:
    Beklagar verkligen Snowflake06 och Tjingeling77. Kramar till er!
    tack tack,
    fick komma hem igen i kväll. dom hade inte tid att operera mig idag då det var så mycket annat. Eftersom jag inte har ont är jag inte någon prio kan jag tänka mig.
    har inte ätit något sen i går kväll kl. 21. så nu är jag HUNGRIG - men inte sugen på något.....
    Ska tillbaka tidigt i morgon igen för att vänta, vänta och vänta på att få opereras och förhoppningsvis få svar på vad som är fel och var den där dumma graviditeten sitter.........

kram kram till er...
  • sweetbird

Twins08 välkommen!! Hehe undrar bara vad du mena med anonym ? Ditt nick name syns ju? Hoppas du kommer trivas i gruppen!, här är det beräknat 10 dec, vart flytta 3 dagar framåt.

• twins08

Tack Sweetbird! Jag menar att jag inte går ut med namn och så.. detta får vara vår lilla hemlighet Undrar bara hur länge man kan dölja magen.. tycker redan att den börjat svullna... var ganska enorm med twinsen

Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde ni det?

• MiMii
    twins08 skrev 2012-04-25 21:18:35 följande:
    Tack Sweetbird! Jag menar att jag inte går ut med namn och så.. detta får vara vår lilla hemlighet Undrar bara hur länge man kan dölja magen.. tycker redan att den börjat svullna... var ganska enorm med twinsen

Ni som gjort vul, vilken vecka gjorde ni det?
    vecka 8 :)
  • twins08
    MiMii skrev 2012-04-25 21:20:36 följande:
    vecka 8 :)
    Tack MiMii Vad kunde ni se då? Vi gjorde ett ul med twinsen i vecka 11 och då såg vi dem jättetydligt Men jag måste få veta innan dess.. hihi
  • sweetbird

Twins08 :Haha jaha ! Då förstår jag, trodde du gjort en liten tabbe ;P

Min är jätte svullen :-/ putar ut ganska mycket hehe
    Jag gjorde vul vecka 6+0 såg en liten , såg ut som en ost båge som vibrerade :D nästa vul/UL är den 28/5 inskrivning den 9/5 så då får jag en till tid för UL :) lääängtar och hoppas att allt ser bra ut då! Skulle bli helt förkrossad om vi förlorade detta barnet med!:(

• MiMii
    twins08 skrev 2012-04-25 21:26:06 följande:
    Tack MiMii Vad kunde ni se då? Vi gjorde ett ul med twinsen i vecka 11 och då såg vi dem jättetydligt Men jag måste få veta innan dess.. hihi
    ja vi såg 2 små :) såg hjärtfladder och han såg moderkakor,o gul (vad det nu heter) :) men man ser inte direkt som i vecka 11 men ändå :D
  • twins08

Sweetbird : Jag ska hålla tummarna hårt för er! Det kommer gå bra

Mimii: Underbart att ni väntar tvillingar Våra twins är det bästa som hänt oss! Små mirakel!!
    Stort grattis till er!

• Jiie

Nu blir jag skitorolig när jag läser allas inlägg:/
    Har inte en uns illamående, inte trött, äter allt, inget konstigt... Öm i brösten bara, lite svullen om magen...
    Känns inte alls bra nu

Svar på tråden december bebis 2012