• sweetbird

december bebis 2012

Hej allesammans!

Hittade ingen tråd som passade . så jag startade en ny Solig

så vad säger ni? ska ni hänga på ?  alla är givetvis välkomna. missfall/missed abortion/ inget utav det förstnämnda/ första barnet eller 7 barnet Flört alla får vara med !

jag har precis fått reda på att jag är gravid!
    nu är jag i vecka 5

denna gången hoppas jag att den lille håller sig kvar i magen.

jag hade ett MA i Vecka 16  den 27/1 åkte vi in och den lille hade dött.
    men vi va tillbaka på sadeln och försökte igen. det gick på första försöket! och då hade vi ändå bara myst ihop 1 gång runt äl och det va på äl dagen, så det var väl mellan 14-24% chans att det skulle ha tagit sig! och så gjorde det de! så nu är vi överlyckliga! men ändå oroliga för att det ska sluta som förra graviditeten.

Jag har BF 7 December så det blir ett jul barn!!
    HOPPAS NI VILL VARA MED PÅ RESAN TILL EN DECEMBER BEBIS!

Gravid BF-LISTA DECEMBER Gravid

7-Sweetbird

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-04 09:40
    kan tillägga att jag har börjat med Fragmin sprutor oxå så att det inte ska bildas blodproppar i mig eller moderkakan

har även fått Rophylac sprutan då jag har A negativ som blodgrupp! och den får man så att man inte ska bilda antikroppar mot barnet , båda dom här sprutorna hade jag ej fått i första graviditeten och det va det som ställde till det för mig! men du ska det väl ändå gå vägen!! nu kör vi !

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-07 11:18
    BF-lista november/december 2012

29 - Eleora
    30 - SnorkFröken01
    01 - Johannapanna87
    01 - Wile
    01 - alltombrollop
    02 - blurio
    04 - annae1986
    05 - Carmen1
    05 - MyLonging
    05 - Emmiizen
    07 - Linnie83
    07 - msmm
    08 - Snowflake06
    09 - LillaBibbi
    09 - Anni Me
    09 - Amandasmamma08
    10 - sweetbird
    10 - iio
    10 - Augustibarn
    12 - Niillis
    15 - AnnaElizabeth
    15 - Babygirl03
    17 - Cricket

• Svar på tråden december bebis 2012
  • cindy03

Vilka magarSkrattande härligt!!

I helgen har jag få en dos-bebisSkrattande ( min bror var här med sin familj )

Det var 6 år sen jag höll i en sån lite, och dem luktar sååå gottSkrattande och det var så mysigt och ro givandeSkrattande.

Hoppas det snart blir bebis här med, längtar sååååå :D    

Dock gick tankarna lite åt min knoddRynkar på näsan.....    

• Anni Me

idag har vi varit på tidigt VUL och sett våran lilla ärta :)  hjärtat slog så fint och beräkningarna stämde ganska bra, som det ser ut nu så blir BF 10 december istället för den 9:e, men hinner nog ändras vid RUL sen. men åh va skönt det känns att allt såg bra ut, och va häftigt det var att se det lilla hjärtat picka :) 

• sweetbird

Anni me då har vi samma BF :) men som sagt de kommer nog ändras vid RUL för oss oxå :) längtar tills den 28 e maj då får vi se vår lille igen :) inskrivning den 9 maj :)

• sockerpian

Gått in i v 8 nu, 7+1 i dag. Någon mer i vecka 8 som känner ökad värk och kramper i tjejmagen? Det kom väldigt mycket i dag.. Hoppas det är normalt! Ska på hälsosamtal på torsdag, ska bli spännande att få träffa barnmorskan:)

• Sara84

Hej på er alla blivande Decembermammor!
    Denna tråd har jag nog missat *skäms*
    Har dock hängt i andra decembertrådar :)
    Vilka fina magar ni har fått redan..
    Tur man kan dölja det med kläder än så länge.. :)
    BF121812
  • cindy03
    sweetbird skrev 2012-04-23 09:00:42 följande:
    Åhh Cindy förstår det !:( men snart är de din tur hoppas jag!
    Åhh det hoppas jag med :D
  • mejo

Sara84: är det ditt första..? fan va alla vääxer, på mig syns ingenting.. haha, nog för jag har massa extrakilo som jag bär på, men ändå...:-P

• Sara84
    mejo skrev 2012-04-23 15:48:56 följande:
    Sara84: är det ditt första..? fan va alla vääxer, på mig syns ingenting.. haha, nog för jag har massa extrakilo som jag bär på, men ändå...:-P
    Nej detta är mitt andra :)
    Fick dottern -05, så det är ett tag sen :)
  • sweetbird

Sockerpian jag känner mer och mer värk det växer ju så de knakar där inne så de e ju inte så konstigt :)

Svar på tråden december bebis 2012