• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    YlwaMarie skrev 2012-04-09 20:34:41 följande:
    Kommer jag bli gravid igen? Och vad kan det tänkas bli för kön?
    Det finns vissa chanser till graviditet, men inte med den man du senast hade sex med. När du blir gravid (för du är mycket fertil!) kommer det bli en pojke.
  • Linda4april

Oj fredagen den 13de. Är det negativt att föda då? Otursdag :/

• Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-10 17:02:15 följande:
    Vilken tid på dygnet startar förlossningen?
    Runt klockan 16.15 på eftermiddagen känner du starten, men det dröjer till 20.00 innan du förstår att det är på gång!
  • 3 barns mamman
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:30:24 följande:
    Runt klockan 16.15 på eftermiddagen känner du starten, men det dröjer till 20.00 innan du förstår att det är på gång!
    tack.. kommer det dröja många dagar till innan det startar?
  • Kaupa Jaur
    LillSnurr82 skrev 2012-04-10 17:29:26 följande:
    Har bf 17/6
    Oraklet ser och Oraklet hör - var det april eller juni? Låt ödet bestämma.
  • Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-11 17:21:21 följande:
    Orakel: Idag är den 11:e men här sitter jag fortfarande med bebis på felsida av magen.. kommer vi få vänta länge till innan vi har våran bebis i famnen??
    Bebisen kommer om tre dagar!
  • Kaupa Jaur
    Kokosflingor skrev 2012-04-11 18:57:21 följande:
    Kommer jag att bli sambo med min pojkvän? Kommer vi att få några barn ihop? När får jag mitt första barn? Kommer jag att få kejsarsnitt? Hur många barn kommer jag att få? Kommer jag att bli lycklig? Kan jag att kunna gå vidare i livet efter att ha mist ett barn som jag älskat innerligt?
    Ja, ni kommer bli sambos! Oraklet ser inga barn de närmaste fem åren, men därefter kan det hända saker. Du kommer att bli beviljad kejsarsnitt om du så önskar, men du kommer också att klara utmärkt att föda som vanligt om du vill det. Oraklet ser 4 barn i din framtid och du kommer att vara mycket lycklig! Du är en stark person som befriat sig själv från många fördomar - det kommer att gå bra för dig.
  • Linda4april

Hur kommer förlossningen börja ? Kommer vattnet gå eller bara värkar som gör att jag vet att det är på gång?

• Anira
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:20:06 följande:
    Ja, ett barn är på väg om cirka två år. Ekonomin ser stadig ut med chans till vinst i spel i augusti i år. Ni bor kvar i er bostad fram till barnets tidiga månader, därefter flyttar ni. Angående jobb så ser det trögt ut de närmaste månaderna, men i oktober i år kommer ett erbjudande om ett jobb på 75%!
    Tack så mycket för att du tog dig tid och svarade! {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Oraklet är öppet!