• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • ulle85

Jag undrar om du kan se ifall vi kommer flytta till större hus?! När kommer vi hitta vårt drömhus? Kan du säga något om huset, färg vart det ligger eller nåt annat?

Vad kommer jag jobba med i framtiden? När kommer jag byta jobb?

• plantan

Jag undrar om vi kommer bli en trebarnsfamilj eller inte? Undrar även om/när min make kommer få jobb och var?

• MeandHim

Tack för ditt svar.
    Min bok om jag nu skulle skriva en skulle isåfall handla om vården i samband med graviditet Så att det skulle kunna vara i utbildningssyfte har du nog rätt i.

Min bror blev halvsidesförlamad och kan i stort sett inte använda sin vänstra arm, han fick ett slag mot huvudet och spräckte skallen.  han måste träna sin vänstra sidan, men såklart oxå den högra om han nu inte kommer kunna använda vänstersidan. Så där har du oxå rätt. 

Min mamma är även hon "medium" men vi står varandra för nära för att hon ska kunna "spå" mig. Hon ser bara mina önskningar...
    Du verkar kunna din grej!!

Med risk att låta tjatig så får du svara om du vill på en sista fråga..
    Kommer vi kunna köpa ett större hus snart?
    Har du något meddelande från mina två små i himlen? Är det dom som ger mig vita fjädrar?

TACK snälla för dina svar!   

• Hemlighet

När kommer våran son att komma?
    Är beräknad i april.
    Hur och när kommer förlossningen att starta?

Kommer min sambo och jag att gifta oss?
    Hur många barn kommer vi att få tillsammans?
    När kommer vi att köpa hus?

Många frågor blev det, jag hoppas du vill/kan svara på dom Glad

• YlwaMarie
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:29:25 följande:
    Det finns vissa chanser till graviditet, men inte med den man du senast hade sex med. När du blir gravid (för du är mycket fertil!) kommer det bli en pojke.
    Tack för ditt svar!
    Känner dock en sorg över att det då ej ser ut som att det kommer hålla mellan min nuvarande man och pappa till min son. Är det så? 
  • only me

är gravidi v 17 väntar jag en pojke eller flicka`?

• pauber

Har haft värk i kroppen i över 10 år, ingen läkare vet vad det beror på! vad kan det vara?

• limali

Har en dotter och en son. Blir mitt tredje barn en kille eller tjej?

Svar på tråden Oraklet är öppet!