• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Månsi
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:43:18 följande:
    Du bör vara vaken den 13, då kan din son komma! Din pappa är alltid med dig, men särskilt för två veckor sedan då du var nära att råka ut för en olycka utan att du förstod det. Han tar hand om dig.
    tack för svaret :)

en fråga till kommer vi skaffa fler barn ?
    och kommer det bli bröllop någon gång ?
  • Linda4april

Kommer jag och min sambo förlova oss någon gång ?

• Esco
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:51:06 följande:
    I vecka 35 kommer en föraning om förlossning, men det dröjer till v. 36 innan barnet kommer. Det går bra för dig, men du blir rejält uttröttad. Se till att ha med dig mycket blodsockerhöjande gott i väskan!
    Tack så mycket :)
  • MeandHim

Hoppas du har rätt. Det med skrivandet.. Har alltid fått högsta betyg på uppsatser och funderar på att skriva en bok.
    Om jag tar tag i det skulle den sälja då?? Skulle bli en verklighets baserad bok isf.

Kan du se hur det kommer gå för min bror som blev allvarligt skadad för drygt ett år sen? Kommer han bli helt återställd?? Och Kommer han hålla ihop med sin tjej.

Blev några frågor till, hoppas det e ok

• stadiljus

Hej!

Jag undrar vilket när vår lilla flicka kommer att födas. Jag undrar också vem som är min skyddsängel.  

Hälsningar Anni   

• Envis
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-06 21:09:24 följande:
    Oraklet ser siffran 8, men har svårt att tyda om det betyder åtta år eller åtta månader. Det nya barnet kommer födas i samband med att din äldre dotter är på en avslutning av något slag, tex skolavslutning eller julfest.

Det måste ha betytt OM 8 månader då, eftersom jag fick plus igår ;)
  • Carro87

Hej. Jag undrar om du kan se när vårt barn kommer att födas (beräknad i april), och hur förlossningen kommer att gå?

Svar på tråden Oraklet är öppet!