• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Nilssons

Vilket år och månad blir jag gravid

Kön

Antal barn

Kommer barnet/barnen vara friska

Ekonomi

Jobb

• Manna0305
    Ser du vad för år & årstid jag föder Jobb Bil Är barnet friskt Hur mår mitt änglabarn
  • Miaa

Vilket år och månad blir jag gravid?

Vad kommer jag att jobba med

• cateye

Kommer vårt förhållande fungera?
    Kommer jag någonsin bli gravid?
    Vad ska jag jobba med ?

• Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-11 19:32:37 följande:
    tack.. kommer det dröja många dagar till innan det startar?
    Ja, du får vänta ett par dagar! (räknat från när du ställde frågan)
  • Kaupa Jaur
    Connecting skrev 2012-04-11 19:36:58 följande:
    Jag fyller 29år och är man, det jag undrar är när kommer jag dö?
    Vid 74 års ålder avlider du av ett fall från en stege.
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-11 19:56:30 följande:
    Hur kommer förlossningen börja ? Kommer vattnet gå eller bara värkar som gör att jag vet att det är på gång?
    Förlossningen kommer starta med värkar som blir allt starkare, stannar av och sedan återkommer igen.
  • Kaupa Jaur
    ulle85 skrev 2012-04-11 20:46:11 följande:
    Jag undrar om du kan se ifall vi kommer flytta till större hus?! När kommer vi hitta vårt drömhus? Kan du säga något om huset, färg vart det ligger eller nåt annat?
    Vad kommer jag jobba med i framtiden? När kommer jag byta jobb?
    Ja, ett större hus kommer att dyka upp i era liv. Det är inte särskilt mycket större än er nuvarande bostad, men lite. Drömhuset kommer ni att hitta men magkänslan kommer säga er att ni ändå inte ska genomföra köpet - lyssna på den känslan. Huset ni närmast kommer flytta till är målat i en svag grön nyans med grå inslag. Nära huset finns en gammal järnväg som inte längre används, det ligger långt från vatten. Angående jobb så kommer du att få en nytändning i arbetslivet i och med ett byte av arbetsplats, men inom samma bransch. Knyt kontakter med dina nuvarande kollegor, en av dem kan hjälpa dig till drömjobbet! Oraklet ser inget nytt jobb inom de närmaste tre åren.
  • Kaupa Jaur
    CarolineGbg skrev 2012-04-11 20:47:16 följande:
    När kommer min bebis?
    Res ingenstans den 15 i månaden, då kan bebisen komma!
  • Kaupa Jaur
    plantan skrev 2012-04-11 20:50:36 följande:
    Jag undrar om vi kommer bli en trebarnsfamilj eller inte? Undrar även om/när min make kommer få jobb och var?
    Ja, ett tredje barn kommer. Din man kommer att få ett jobb, en ny arbetsplats som ligger nära en röd tegelbyggnad han varit inne i som barn.
Svar på tråden Oraklet är öppet!