• Kaupa Jaur

    Oraklet är öppet!


    Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

    Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

    Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

  • Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-07-24 12:50:46 följande:
    Kommer det hålla mellan mig och sambo ?
    Ja, det gör det, men ett eventuellt längre uppehåll kan komma på tal.
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraPojke skrev 2012-07-26 09:06:21 följande:



    Min pojke föddes i v38 och hade ibga problem med värme... snarare tvärtom.
    Oraklet huttrar vidare.
  • Kaupa Jaur
    Holmqvist skrev 2012-07-26 14:38:42 följande:
    Efter en mycket tråkig vår med missfall och tråkigheter....blir jag med barn på nytt? När? och kommer allt gå bra? Tacksam för svar!!!
    Ja, Oraklet ser flera graviditeter till. En del slutar med missfall, men visst kommer du att få barn! Två flickor ser Oraklet i periferin. Du kommer få två barn, en förlossning går nästan helt perfekt medan den andra är lite kämpigare. Dock är barnen friska och du kommer att må bättre efter några veckor! Oraklet ser en stark sjua, du bör ta ett graviditetstest den sjunde i månaden!
  • Kaupa Jaur
    gammelmamma skrev 2012-08-14 22:40:13 följande:
    Tack för svaret. Nu till nästa fråga: jag har tappat bort mina ringar, en förlovningsring, en vigselring och en ring jag fick när jag tog studenten, var finns dom? Kommer jag hitta dom? Kommer jag få veta vad min värk beror på och kommer jag bli av med värken, i så fall hur? Kommer jag och min man vara gifta hela livet?
    Du kommer hitta en av ringarna, den som är äldst. De andra två har du tyvärr tappat utomhus och kommer troligen inte hitta igen. Den ring som du hittar finns i närheten av el, kolla ovanpå dina proppskåp och bakom hushållsapparater! Angående din värk så ser Oraklet tyvärr inget svar på värken, men däremot finns ett läkemedel som kan stilla din smärta, men det är svårt att hitta. Du är gift med din man ända tills en av er avlider.
  • Imonlyme

    Jag undrar hur min relation med den man jag träffar nu kommer bli, kommer vi få barn efter allt som hänt? Kommer Vi att gifta oss? Och kommer jag lyckas med körkortet i år?

  • MiaIa 90
    Kaupa Jaur skrev 2012-10-17 14:46:04 följande:
    Du blir gravid i år när den första snön faller, Oraklet ser tre barn ihop med din sambo!
    Tyvärr kommer de nog inte stämma skyddar oss nu.
    Skulle ju vara i så fall om vi missade skydd någon gång men tror inte de.
    För jag ska genomgå en operation om ett tag.
    Men tre barn låter jätte härligt:). 
  • Yinsan

    Kommer jag få fler barn? Kön? När? Hur ser min framtida karriär ut? Kommer jag förbli tillsammans med min man? Kommer jag omutbilda mig?

  • strumpan123
    Kaupa Jaur skrev 2012-10-17 14:55:41 följande:
    Oraklet ser ett plus framåt november!



    Låter underbart med ett nytt efter mitt mf nyss. Hoppas du har rätt
  • strumpan123

    Hoppas oraklet kommer tillbaka...

    Fick plus igen runt tiden oraklet sa men det blev mf redan vid bim.

    Skulle gärna vilja veta när vi blir gravida med en plutt som stannar, överlever och kommer till oss.

    Och vad har jag för sjukdom, är den allvarlig?

  • Nellyfrost

    Min katt försvann den 15 Jan, kl 21:00. Han är bara 7 månader och det har varit jätte kallt ute. Vart kan han vara? Lever han?

Svar på tråden Oraklet är öppet!