• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Helene80

Tack för ditt svar! Du kan möjligen inte se när/ hur vi hittar vårt radhus? Är det en bostad eller hyresrätt? Tack på förhand :)

• stadiljus
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:13:51 följande:
    Oraklet ser två tvåor, så runt den 22 i månaden kommer din flicka att födas. Din skyddsängel är någon du träffat för länge sedan i samband med att du besökt en skola. Ni var inte nära vänner, men bekanta. Din skyddsängel är numera en avliden person, när hon levde bar hon ofta långa överdelar såsom klänningar, kappor, rockar mm.
    Tack för svaret! 22 är nog 22/5, alltså 6 dagar innan bf. Spännande!!

Skyddsängeln är jag inte säker på. När gick på mellanstadiet eller högstadiet fick en av de unga lärarna på lågstadieskolan cancer (jag tror det var leukemi). Hon var min systers klassföreståndare och jag tror att jag hade hunnit byta till högstadieskolan då. Hon var alltid välklädd i kappa och hon och min mamma hade väldigt mycket kontakt under hennes sjukdomsperiod, tills hon gick bort. Tänkte ifall det kunde vara hon. Har du någon mer ledtråd? 
  • Theres

Hej igen!

Nu undrar jag om vi någonsin kommer hitta ett hus som vi vill/har råd att köpa?
    Ungefär hur lång tid dröjer det?
    Tack på förhand.    

• Schrewelius85

Ser du om och vad jag kommer att jobba med? Kommer jag att hitta nåt jobb och när? När kommer mitt ex vakna upp och börja tänka på allt? Tack på förhand :)

• Kaupa Jaur
    Miss A skrev 2012-04-11 19:16:05 följande:
    Okej tack för ditt svar! Då vet jag det, då kommer nog förlossningen gå väldigt fort :)

Hur ser det ut i framtiden för mig och min sambo? Blir det något bröllop? Köp av hus?
    Bröllop kommer att ske i era liv inom tre år, och ett husköp blir av innan dess!
  • Kaupa Jaur
    NoahLeah skrev 2012-04-11 19:18:40 följande:
    Fått erbjudande om lägenhet i min hemstad men undrar hur det blir på jobbfronten??
    Du kommer att bli erbjuden ett arbete inom restaurangbranschen inom kort, men du bör tacka nej, för arbetsgivaren är inte ärlig och du kan bli indragen i trubbel. Bara några veckor strax därpå kommer ett nytt erbjudande om ett liknande jobb, och det passar dig väldigt bra!
  • Kaupa Jaur
    MosterEsther skrev 2012-04-11 19:29:22 följande:
    Hej! 
    Kan du se när min förlossning startar och om det kommer att gå bra? 
    Oraklet ser tyvärr mycket suddigt vad gäller datum, men runt klockan två på eftermiddagen sätter förlossningen igång. Det kommer att gå bra, men en vän som tar upp dina tankar mycket nu kommer att stötta dig mycket, till allas förvåning. Du har en sak i BB-väskan som för med sig trötthet och dålig energi, plocka ur detta föremål - du känner nog själv vad det är.
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-11 19:30:00 följande:
    Oj fredagen den 13de. Är det negativt att föda då? Otursdag :/
    Nejdå, Oraklet tror i alla fall inte på otursdagar!
  • Linda4april

Hur kommer min förlossning starta ? Kommer vattnet gå eller får jag starka värkar?

Svar på tråden Oraklet är öppet!