• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Miss A skrev 2012-04-08 17:15:05 följande:
    Tack för svaret :) kommer förlossningen gå bra o smidigt? Kommer vi ha flera barn?
    Förlossningen kommer vara ungefär dubbelt så lång som din mammas förlossning när hon födde dig, så fråga henne hur lång tid det tog så har du svaret! Det kommer att gå bra och du är väl förberedd, minst en flicka till kommer till er!
  • Kaupa Jaur
    Månsi skrev 2012-04-08 17:16:10 följande:
    tack för svaret :)

en fråga till kommer vi skaffa fler barn ?
    och kommer det bli bröllop någon gång ?
    Ja, oraklet ser två barn till. Bröllop blir det, men det dröjer ett par år - men ni får å andra sidan det bröllop ni alltid drömt om!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-08 17:27:58 följande:
    Kommer jag och min sambo förlova oss någon gång ?
    Oraklet ser ingen förlovning, däremot ett giftermål. Eventuellt rör det er som par, i annat fall kommer er kärlek att spira i anslutning till någon annans bröllop!
  • Kaupa Jaur
    bebis86 skrev 2012-04-08 17:28:33 följande:
    Vad är könet på min bebis i magen?
    Oraklet ser en flicka!
  • Kaupa Jaur
    MeandHim skrev 2012-04-08 17:57:02 följande:
    Hoppas du har rätt. Det med skrivandet.. Har alltid fått högsta betyg på uppsatser och funderar på att skriva en bok.
    Om jag tar tag i det skulle den sälja då?? Skulle bli en verklighets baserad bok isf.

Kan du se hur det kommer gå för min bror som blev allvarligt skadad för drygt ett år sen? Kommer han bli helt återställd?? Och Kommer han hålla ihop med sin tjej.

Blev några frågor till, hoppas det e ok
    Din bok skulle inte sälja särskilt stora upplagor, däremot har du skicklighet inom skrivandet och din bok kommer att bli mycket omtalad och även ingå som viss kurslitteratur. Din bror kommer tyvärr ej att bli helt återställd, men han kommer bli bättre och bättre med tiden. Han bör träna sin högra sida särskilt mycket då den kommer ha stor betydelse för honom i framtiden. Han kommer att stanna med sin tjej!
  • Kaupa Jaur
    stadiljus skrev 2012-04-08 19:48:27 följande:
    Hej!

Jag undrar vilket när vår lilla flicka kommer att födas. Jag undrar också vem som är min skyddsängel.  

Hälsningar Anni   
    Oraklet ser två tvåor, så runt den 22 i månaden kommer din flicka att födas. Din skyddsängel är någon du träffat för länge sedan i samband med att du besökt en skola. Ni var inte nära vänner, men bekanta. Din skyddsängel är numera en avliden person, när hon levde bar hon ofta långa överdelar såsom klänningar, kappor, rockar mm.
  • Kaupa Jaur
    Carro87 skrev 2012-04-08 20:03:57 följande:
    Hej. Jag undrar om du kan se när vårt barn kommer att födas (beräknad i april), och hur förlossningen kommer att gå?
    Ditt barn är på väg inom de närmaste dagarna! Förlossningen kommer att gå långsamt, men smidigt och lätt för dig som mamma.
  • Miss A
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-11 19:08:21 följande:
    Förlossningen kommer vara ungefär dubbelt så lång som din mammas förlossning när hon födde dig, så fråga henne hur lång tid det tog så har du svaret! Det kommer att gå bra och du är väl förberedd, minst en flicka till kommer till er!
    Okej tack för ditt svar! Då vet jag det, då kommer nog förlossningen gå väldigt fort :)

Hur ser det ut i framtiden för mig och min sambo? Blir det något bröllop? Köp av hus?
  • Kaupa Jaur
    Esco skrev 2012-04-09 00:08:19 följande:
    Jag glömde förresten att fråga dig om du ser något om min pappa? Han dog hastigt för snart fyra år sedan i en hjärtinfarkt och jag undrar om han har det bra och om han hälsar på ibland? Har han förlåtit mig för alla problem jag satte mig i?
    Din pappa har det bra där han är, han ser ofta på vad ni gör och lever. Du har upplevt ett par gånger att ditt inre har avrått dig från vissa val - det är din pappa som vill ha ett ord med i saken. Din pappa har inte helt förlåtit dig, men eftersom kärleken till dig är större än allt dumt du någonsin gjort är det ingenting som tar plats mellan er. Din pappa förstår också varför du gjorde som du gjorde mer än du tror.
  • Kaupa Jaur
    mickan25 skrev 2012-04-09 08:36:30 följande:
    Undrar när den lilla bebisen i magen har tänkt komma ut=)
    Runt den 5 i månaden ska du vara uppmärksam, för då kan dina värkar sätta igång!
Svar på tråden Oraklet är öppet!