• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    LeonOchJag skrev 2012-04-08 16:54:17 följande:
    Jag undrar vilket kön och datum i november vår lill* ska födas?
    Barnet är en flicka som kommer födas den 10 eller 11 november.
  • Kaupa Jaur
    JePaLuLi skrev 2012-04-08 16:55:32 följande:
    Jag undrar vad bebisen i magen har för kön? :)
    Det är en pojke!
  • LeonOchJag
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 17:02:10 följande:
    Barnet är en flicka som kommer födas den 10 eller 11 november.

Tack! Tror du jag kommer få jobbet jag vart på intervju hos fastän jag är gravid?
  • Kaupa Jaur
    Jordgubbssmak skrev 2012-04-08 17:01:49 följande:
    Jag undrar vad jag ska göra för val kring de saker som tynger mig mest?
    Du har flera stora beslut framför dig, men ett av dem vet du redan inom dig svaret på. De övriga kommer att lösa sig delvis med tiden, men du gör klokt i att ta råd av en vän som bär runda glasögon. Hon kommer att ge dig ett tips som klarnar upp dina bekymmer.
  • Kaupa Jaur
    LeonOchJag skrev 2012-04-08 17:03:18 följande:
    Tack! Tror du jag kommer få jobbet jag vart på intervju hos fastän jag är gravid?
    Nej, det jobbet säger tyvärr nej, men inte på grund av din graviditet.
  • Häftigt

Tack igen! Det blir att man vill ställa hur många frågor som helst ;) kommer förlossningen gå snabbt? Och hur kommer min förstfödda son att känna för syskonet? Ser du någon avundsjuka?

• JePaLuLi

Tack för svar :) Vad spännande, alla andra tror flicka.

Frågar en till då!
    Kommer jag och mannen hålla ihop i vått och torrt?

• Miss A
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:46:59 följande:
    Den 19 i månaden står stjärnorna rätt hos dig och en förlossning kan komma igång. Det är en flicka!

Tack för svaret :) kommer förlossningen gå bra o smidigt? Kommer vi ha flera barn?
Svar på tråden Oraklet är öppet!