• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Esco

Jag glömde förresten att fråga dig om du ser något om min pappa? Han dog hastigt för snart fyra år sedan i en hjärtinfarkt och jag undrar om han har det bra och om han hälsar på ibland? Har han förlåtit mig för alla problem jag satte mig i?

• mickan25

Undrar när den lilla bebisen i magen har tänkt komma ut=)

• Månsi
    Envis skrev 2012-04-08 19:58:24 följande:
    Det måste ha betytt OM 8 månader då, eftersom jag fick plus igår ;)

Och det var den 8 aperil igår :)
  • Anira

Hej!

Jag undrar så om vi kommer att bli med barn snart, i år? eller längre fram?
    Och jag undrar hur vår ekonomi kommer se ut framöver?
    Kommer vi bo kvar där vi bor nu?
    Kommer det ordna sig med jobb för oss?

tack! 

• Miii
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-07 08:03:22 följande:
    Din partner älskar dig, men är dålig på att visa det. Mer kärlek behöver komma in i ert förhållande igen. En kvinna i hans släktkrets får honom att minnas hur mycket han längtat efter dig. Bli inte svartsjuk på denna kvinna, hon har en positiv effekt på ditt och din partners förhållande. Tisdagar bjuder framöver på dagar med stor chans till romantik.

Tack oraklet.

Jag hoppas att jag o min partner kommer kunna lösa alla våra problem som är o har varit. 
    Kan du se vad som händer med oss inom den närmsta veckan? 
    Blir ja lycklig och mår bra igen?

Men ska tänka på allt du skrev.    
  • Mandel

Vem är det som knackar?

Igår när jag satt på bänken i köket knackade det till på ytterdörren och jag såg en skugga i fönstret på dörren. När vi öppnade var det ingen där.
    När jag duschade så bankade det till på badrumsdörren och då vet jag att maken och barnen satt i soffan och läste godnattsaga så det var inte någon av dem.
    I natt när jag var uppe och kissade hörde jag klart och tydligt 3 snabba knackningar nerifrån. Skulle gissa på altandörren.

Det knakar och knäpper mycket i detta hus, men dessa knackningar är nya och är uppenbara knackningar och inte knakningar i element och ledningar.

Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • UnderbaraVi

När föds vår dotter? Är beräknad den 16 maj.

• LillSnurr82

När föder jag mitt andra barn? Kommer jag och sambon förlova/gifta oss?

• Kaupa Jaur
    JePaLuLi skrev 2012-04-08 16:55:32 följande:
    Jag undrar vad bebisen i magen har för kön? :)
    Det är en pojke!
Svar på tråden Oraklet är öppet!