• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Schrewelius85

Kan du se hur jag ska bete eller göra för att lyckas charma och få tillbaka barnens pappa igen? Vad vill han liksom att jag ska göra. Han är en dålig talare ;)

• Mirabelle01

Vad kommer att hända med mig och min nya kärlek? Det finns många komplikationer, vi bor långt ifrån varandra, bla. Han verkar ha fått panik. Älskar han mig? Kommer vi få varandra och bli lyckliga tillsamnans?

• MosterEsther

Vilket datum ungefär kommer våran bebis?
    Kommer allt att gå fint? 

Gråt inte över spilld mjölk. Köp en ny!
  • Justmee84
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-21 13:33:28 följande:
    Du har en framtid full av projekt, du älskar att stå i centrum och att ha mycket att göra. Du ska utnyttja din härliga självkänsla, den kan ta dig långt! Jag ser två små pojkar runt dig i framtiden, och en mycket god manlig vän. Dock ej pojkvän/sambo. Du kommer en period i ditt liv att vistas mycket kring en bondgård, eventuellt för ett jobb.
    hahaha coolt... Ser du ungefär när dessa små pojkar kommer? Vet du vad det roliga är, jag bor på en bondgård!!! är det de du menar kanske?! Men vem kommer vara far till pojkarna?
  • Laugh
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-21 13:39:39 följande:
    Ja, ni får båda jobb innan året är slut. Fler barn kommer, men först om tre år ungefär. Ekonomin kommer skjuta i höjden i och med  detta och ni kan unna er lite lyx. Ert förhållande har mycket att bygga på och åtminstone de närmaste fem åren ser Oraklet att ni är tillsammans. Du kommer att må sämre ett tag när du börjar jobba, men när du kommit in i rutinerna blir det bättre och ordnar sig. Du kommer inte att få någon diagnos - för du har ingen! Däremot finns det en sorg kring dig som du inte bearbetat, kanske någon som förändrats och svikit dig?
    Tack för ditt svar!

Vad menar du med att fler barn kommer? Då jag inte har några barn nu. Kan det vara så att det finns ett litet pyre i magen snart och att det dröjer tre år innan nästa kommer? Eller hur menar du? När kommer mitt första barn? Kommer vi lyckas bli med barn på egen hand?

Vad kommer jag jobba med när jag får jobb? Vad kommer min sambo få jobb inom?

Om jag inte har någon diagnos. Hur kommer det sig att jag mår så fruktansvärt dåligt i perioder. Med smärta.
    Har det något med PCO eller IBS att göra?

Kommer jag och sambon flytta till ett hus, och när isf?

Väntar på spänning på dina svar! :)
  • Connecting
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-21 13:17:22 följande:
    Vid 74 års ålder avlider du av ett fall från en stege.
    Fan då.. Är det en snabb död eller kommer jag ligga och lida ensam länge där  vid stegens fötter?
  • Trixie

Spännande det  här :) Här kommer min fråga. När kommer jag att bli gravid? Detta är mitt hjärtas innerligaste önskan..

• stadiljus

Tack för ditt svar angående min skyddsängel. Vet inte vem det är ännu men har en annan gissning, kanske kommer jag aldrig få veta heller. 

Vet inte om du svarar på sånt här men min nyckelknippa har försvunnit nu i helgen. Tror att min sambo tog den för att låsa upp i källaren och sätta igång vattnet eller hämta något när vi var i stallet. Kan du se var den är? Har kollat igenom en del kläder som han kan ha haft på sig men inget napp ännu...   

Svar på tråden Oraklet är öppet!