• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • agapilinda

Hur kommer det gå i min relation? Ekonomin och jobbet?

Familjen?

• agapilinda
    agapilinda skrev 2012-05-06 09:02:39 följande:
    Hur kommer det gå i min relation? Ekonomin och jobbet?

Familjen?

Har även slarvat bort ett kors, vet du var det är?
  • Nilssons
    Du missade även mig gör ett nytt försök

Vilket år och månad blir jag gravid

Kön

Antal barn

Kommer barnet/barnen vara friska

Ekonomi

Jobb

• LillSnurr82

Verkar som oraklet tagit semester :(

• gammelmamma
    LillSnurr82 skrev 2012-05-07 06:56:26 följande:
    Verkar som oraklet tagit semester :(

Ja verkligen, det var jättelängesen jag stöllde mina frågor:(
  • Esco
    Kaupa Jaur skrev 2012-04-08 16:51:06 följande:
    I vecka 35 kommer en föraning om förlossning, men det dröjer till v. 36 innan barnet kommer. Det går bra för dig, men du blir rejält uttröttad. Se till att ha med dig mycket blodsockerhöjande gott i väskan!
    Känner mig såklart tvingad att skriva.

I Tisdags var jag i vecka 34+5 (vecka 35), En blödning gjorde att jag åkte till förlossningen där man konstaterade att jag var 3 cm öppen. Sedan stod det stilla. Blev inlagd och på torsdagen, vecka 35+0 (vecka 36) tittade han ut. Du hade rätt Tyst

Var dessuom extremt trött efter två dagar med dålig sömn på förlossningen!
  • UnderbaraPojke

Vilken vecka kommer min pojke att födas ?
    Kommer det bli en lätt eller jobbig förlossning?
    Kommer min sambo någonsin fria till mig ? Isf långt fram eller inom en snar framtid?

Tacksam för svar !!        

• Annie4004

Vi bor i Väderstad och vår katt Simba försvann den 17/7, han är vit med svarta prickar, kastrerad och id-märkt. Kan du se var han är?

• Justmee84
    Justmee84 skrev 2012-04-23 09:38:51 följande:
    hahaha coolt... Ser du ungefär när dessa små pojkar kommer? Vet du vad det roliga är, jag bor på en bondgård!!! är det de du menar kanske?! Men vem kommer vara far till pojkarna?
    Har du tagit semester? Obestämd
  • Kaupa Jaur
    gammelmamma skrev 2012-04-12 21:41:08 följande:
    När får jag mitt 5 e barn?
    Går allt bra, är barnet friskt?
    Hur kommer ekonomin se ut?
    Kommer jag få jobb efter föräldraledigheten, och i så fall vad för jobb?   
    Oraklet ser en tydlig sexa, så femte barnet kommer att födas på ett datum med sex i. Det är ett friskt barn som är lite större än genomsnittet, men det kommer gå bra! Det sker ett tillskott i kassan i oktober månad, men då måste du hålla noga i pengarna när du fått dem - tyvärr vill någon försöka lura av dig dem. Du får jobb efter dion ledighet, inom en bransch du tidigare varit intresserad av men som hamnat i glömska i och med din graviditet.
Svar på tråden Oraklet är öppet!