• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    zenoble skrev 2012-04-12 21:45:21 följande:
    När föds min bebis?
    Jag ser ett ensiffrigt datum!
  • Kaupa Jaur
    lycka 4 skrev 2012-04-12 21:54:34 följande:
    Oki här kommer en fråga ! Väntar mitt fjärde barn . När kommer det födas??
    Oraklet har tappat sina glasögon och känner sig lite trängd i ett hörn.... Får oraklet en ledtråd? Har barnet redan fötts?
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraPojke skrev 2012-04-13 07:57:28 följande:
    Kommer jag få en svår eller lätt förlossning?

Kommer mitt barn födas för tidigt?

Förlossningen löper smidigt, men du ska se till att ha gott stöd med dig på förlossningen då du kan bli lite orolig. Barnet föds lite senare än väntat!
  • Kaupa Jaur
    UnderbaraPojke skrev 2012-04-13 20:41:09 följande:
    Glömde fråga :

Kommer jag någonsin bli gift? 
    Ja, det kommer du! Håll utkik efter en person som gärna bär blått på överkroppen, kanske någon typ av arbetskläder.
  • Kaupa Jaur
    Bumman79 skrev 2012-04-13 21:51:01 följande:
    Hej oraklet vad har barnet i min mage för kön är det en liten pojke eller flicka? :)
    Oraklet ser en flicka!
  • Kaupa Jaur
    plantan skrev 2012-04-16 18:33:24 följande:
    Hej försöker igen.. Jag undrar om du kan se om d kommer en bebis till oss, när?
    Undrar även om maken får jobb och inom
    Vad? Tack på förhand
    En bebis kommer, ha tålamod. När tiden är rätt så blir det ett plus. Din man kommer få jobb, men det är lite suddigt inom vilken bransch. Oraklet tror dock att det blir ett jobb med mycket pappersarbete.
  • Kaupa Jaur
    LillSnurr82 skrev 2012-04-16 19:12:43 följande:
    Hej igen. Tack för att du svara på mina frågor, men har några följd frågor. Du sa att jag skulle föda mitt andra barn en blåsig natt på våren , att du ser siffran 4(april) . Jag är ju gravid nu med mitt andra barn och den 4/4 har ju redan varit om det var det datumet du menar? Jag är beräknad till den 17/6 men ska jag vara vaksam att bebisen kommer 2(?) månader tidigare? Ser du vilket kön bebis i magen har? Kommer min sambo hinna till förlossningen eller kommer det vara min mamma som är med mig? Tacksam för svar! /Emma
    Oraklet blir lite orolig, då det är mycket nervpirrande att spå sådant som redan varit.... Men oraklet tror dock på att det mesta blev ganska annorlunda mot vad du väntade dig!
  • Kaupa Jaur
    Nilssons skrev 2012-04-17 22:58:03 följande:

Vilket år och månad blir jag gravid

Kön

Antal barn

Kommer barnet/barnen vara friska

Ekonomi

Jobb

2019 i maj får du ett plus, en pojke som blir enda barnet. Han kommer att vara frisk, men vid ungefär 10 års ålder drabbas han av en mindre inflammation som påverkar något av hans sinnen. Just nu bör du hålla igen på utgifter, för inom kort får du ett ekonomiskt erbjudande. Spara till detta - det blir bra utdelning om du satsar. Jag ser att du kommer byta jobb, ofrivilligt, men det blir bättre än vad det  verkar från början. Ser en handelsträdgård, kanske är det där du hamnar.
  • Kaupa Jaur
    Manna0305 skrev 2012-04-17 23:18:23 följande:
    Ser du vad för år & årstid jag föder Jobb Bil Är barnet friskt Hur mår mitt änglabarn
    Sommaren 2014 får du ett barn, du kommer att arbeta inom handeln med ett jobb du länge suktat efter. Barnet är friskt och mår bra, likaså ditt änglabarn. Hälsar att du inte ska tappa modet och sluta lyssna på människor som vill stressa fram dig. Du ska låta beslut ligga och gro länge, som du gör nu. Då blir det bäst.
Svar på tråden Oraklet är öppet!