• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Theres skrev 2012-04-12 13:26:42 följande:
    Hej igen!

Nu undrar jag om vi någonsin kommer hitta ett hus som vi vill/har råd att köpa?
    Ungefär hur lång tid dröjer det?
    Tack på förhand.    
    Ja, ni kommer att hitta en mindre fritidshus som går att bygga till. Om två år har ni kontraktet i er hand!
  • 3 barns mamman

ingen bebis ännu trots dina två tidigare "gissningar".. bf+4 idag.. varför stämmer inte de du säger oraklet?

• Kaupa Jaur
    Schrewelius85 skrev 2012-04-12 14:49:05 följande:
    Ser du om och vad jag kommer att jobba med? Kommer jag att hitta nåt jobb och när? När kommer mitt ex vakna upp och börja tänka på allt? Tack på förhand :)
    Du hittar ett jobb snart, inom en bransch du tidigare har dåliga erfarenheter av. Var lugn, det blir bättre den här gången. Tyvärr är ditt ex mycket envis och trots att han inser att du ibland har rätt vill han inte riktigt erkänna det. Det kommer dock en förbättring, låt honom göra sina egna misslyckanden så kommer han mogna medan han blir äldre!
  • Kaupa Jaur
    Linda4april skrev 2012-04-12 18:07:13 följande:
    Hur kommer min förlossning starta ? Kommer vattnet gå eller får jag starka värkar?
    Vattnet går!
  • Kaupa Jaur
    Laugh skrev 2012-04-12 18:10:04 följande:
    Kommer jag eller min sambo att få jobb snart?
    Kommer vi få barn inom en 2 år?
    Kommer vi få det bra eknomiskt snart?
    Kommer vårat förhållande att hålla länge?
    Kommer jag och mitt mående bli bra snart? Kommer jag få någon diagnos på vad som är fel på mig?
    Ja, ni får båda jobb innan året är slut. Fler barn kommer, men först om tre år ungefär. Ekonomin kommer skjuta i höjden i och med  detta och ni kan unna er lite lyx. Ert förhållande har mycket att bygga på och åtminstone de närmaste fem åren ser Oraklet att ni är tillsammans. Du kommer att må sämre ett tag när du börjar jobba, men när du kommit in i rutinerna blir det bättre och ordnar sig. Du kommer inte att få någon diagnos - för du har ingen! Däremot finns det en sorg kring dig som du inte bearbetat, kanske någon som förändrats och svikit dig?
  • Kaupa Jaur
    mysb0ll skrev 2012-04-12 18:10:21 följande:
    Kommer graviditetstestet visa positivt när jag testar om ungefär en vecka?
    Nej, den här gången går det inte, men nästa gång tror Oraklet starkt på ett plus.
  • Kaupa Jaur
    Miii skrev 2012-04-12 18:19:59 följande:
    Hej igen oraklet!

Sista gången ja stör dig :)
    Är jag gravid?
    Ja, det syns en graviditet kring dig!
  • Kaupa Jaur
    ting2 skrev 2012-04-12 18:24:26 följande:
    Hej detta va ju spännande.Har egentligen massor av frågor.
    Kan du se något om en flytt inom snar framtid.
    Kommer jag att kunna fortsätta att vara hemma med mina barn eller vad ska jag jobba med.
    Blir det fler barn?

Tacksam för svar
    Ja, en flytt kommer att bli aktuell inom fyra månader. Du kommer att vara hemma en längre period, för att sedan börja jobba mycket nära ditt hem, eventuellt inom hemtjänsten. Några fler barn blir det inte just nu, men om lååång tid får ni en sladdis!
  • Kaupa Jaur
    Sofie 87 skrev 2012-04-12 19:36:43 följande:
    Kommer jag och min sambo gifta oss?
    Kommer jag få ett bättre jobb med bättre lön?

Ja, ni blir gifta och du får ett jobb där du trivs bättre, men lönen blir oförändrad.
Svar på tråden Oraklet är öppet!