• Kaupa Jaur

Oraklet är öppet!

Med en aningens inspiration i tidigare spåtrådar har det allvetande Oraklet öppnat sina sinnen och är nu reda att ta emot dina frågor och undringar om vad det än må vara... Har du frågor om ekonomi? Jobb? Familj? Hem? Dig själv eller andra?

Oraklet vet och oraklet minns - fråga bara på! Dock kan oraklet någon gång svara lite... överraskande. För detta tar jag inget ansvar, ty ödet bestämmer Oraklets svar.

Kliv in i mörkret och ställ din fråga. Om du törs förstås....

• Svar på tråden Oraklet är öppet!
  • Kaupa Jaur
    Miaa skrev 2012-04-19 11:45:04 följande:
    Vilket år och månad blir jag gravid?

Vad kommer jag att jobba med
    Inom fem år och på hösten så får du ett plus! Du har störst chans att bli gravid när det är kallare ute. Du kommer att arbeta i någon slags växel.
  • Kaupa Jaur
    cateye skrev 2012-04-19 19:57:53 följande:
    Kommer vårt förhållande fungera?
    Kommer jag någonsin bli gravid?
    Vad ska jag jobba med ?
    Ja, absolut, men det kräver mer av din partner än vad han/hon ger dig nu. Oraklet ser en varning kring en sedelbunt, finns det pengar inblandade i er förhållande gör ni klokt i att dela upp dem för att undvika konflikter. Du kommer att bli gravid, men det krävs lite gammal skrock. En granruska från en ung gran ska du ställa i en vas i sovrumsfönstret - det kommer öka chanserna för en graviditet. Du kommer att jobba med äldre människor, men inte på äldreboende. Kanske som hjälpmedelsutprovare av något slag.
  • piggelin88

När kommer jag att bli gravid?

Kommer jag snart att få fast jobb på det stället jag är idag?

• Kaupa Jaur
    Oredan skrev 2012-04-21 13:23:53 följande:
    Okej, kommer jag att få något av de jobb jag sökt?
    Oraklet kan inte se att det skulle hända, däremot blir du eventuellt erbjuden en annan liknande tjänst på en av intervjuerna.
  • Kaupa Jaur
    3 barns mamman skrev 2012-04-21 13:34:49 följande:
    ingen bebis ännu trots dina två tidigare "gissningar".. bf+4 idag.. varför stämmer inte de du säger oraklet?
    Oraklet tar av sig hatten och bugar en ursäkt.... Möjligen kan felslagningarna bero på Oraklets sinne för rödvin, som ibland grumlar till framtidsvisionerna efter en blöt kväll.
  • Kaupa Jaur
    Minna76 skrev 2012-04-21 13:42:26 följande:
    Kan du se hur min relation till min partner kommer att utvecklas?
    Ni har kommit varandra närmare utan att veta om det - en djupare relation är på väg. Oraklet råder att prata mycket med varandra om era respektive barndomar, där har ni många orsaker till både problem och glädjeämnen ni har tillsammans.
  • Kaupa Jaur
    Kokosflingor skrev 2012-04-21 15:12:30 följande:
    Kommer jag att flytta till hus någon gång? Kommer jag att ha bra och stabil ekonomi? Hur många barn kommer jag få? När kommer jag att få mitt första barn? Kommer jag att kunna gå vidare i livet efter många tragiska händelser som har hänt?
    Ja, en mindre villa finns i din framtid. Ekonomin kommer att svaja en aning, men det beror inte på dig utan på oförutsedda händelser som du måste betala. Se över dina försäkringar, särskilt de som ska täcka inbrott! Du kommer att få två barn, det första inom två år och oplanerat. Du kommer att gå vidare, men händelserna som skakat dig kommer att påverka dig mer än du vill. Oraklet tror att bästa medicinen för dig inte är terapi utan att du väljer att omge dig med människor som kan vara till din hjälp. Se upp med folk som vill utnyttja dig, tyvärr finns det svarta moln av avundsjuka och skadeglädje runt dig periodvis, men du har kraften att stå emot!
Svar på tråden Oraklet är öppet!