Laugh skrev 2012-04-23 12:42:02 följande:
Tack för ditt svar!
Vad menar du med att fler barn kommer? Då jag inte har några barn nu. Kan det vara så att det finns ett litet pyre i magen snart och att det dröjer tre år innan nästa kommer? Eller hur menar du? När kommer mitt första barn? Kommer vi lyckas bli med barn på egen hand?
Vad kommer jag jobba med när jag får jobb? Vad kommer min sambo få jobb inom?
Om jag inte har någon diagnos. Hur kommer det sig att jag mår så fruktansvärt dåligt i perioder. Med smärta.
Har det något med PCO eller IBS att göra?
Kommer jag och sambon flytta till ett hus, och när isf?
Väntar på spänning på dina svar! :)
Oraklet ser att du kommer få fler barn än ett, möjligen 4-5 stycken av blandade kön. Ditt första barn kommer snabbare än du anar, ni lyckas på egen hand! Tänk efter när du sist befann dig i ett större köpcentrum. Då hade du din allra bästa tid för att bli gravid, då vet du när i din cykel du har störst chans. Du kommer att jobba i en mindre butik som säljer någon form av hälsokost. Din sambo går arbetslös en tid innan han arbetar på en hög byggnad. Din smärta har inte med PCO eller IBS att göra, utan Oraklet råder dig att kontrollera din bentäthet på en bentäthetsmätning. Kanske kan det leda dig vidare på rätt väg. Ni kommer flytta till ett hus, men det dröjer, för er ekonomi är lite för klen för att orka med ett husköp. Oraklet tipsar om hyresrättsvillor!