• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (porrrr)

Jag råkade oxå se vad min man kollade på för porr en gång. skulle kolla nån sida med nå hus i historiken. då såg jag att hade vart o surfa på massa sidor med transvestiter. Oh gud vad jag mådde dåligt. Men sen efter ´1-2 veckor kollade jag igen i historiken. men fanns INGENTING med transvestiter. det va bara en tillfällighet.  Som tur är hann jag aldrig upp det med honom. Jag skämdes som fan hehe.

Sen kan det ju va så att nån skickat den länken till han.  Har själv fått massa sidor från folk med massa äckligt porr som dom skickat bara för att det är kul o så jävla vrickat. Men kolla igen om ett tag. dyker det upp fler tycker jag att du ska fråga honom om det.

• Anonym (Äcklad)
    Billig trevnad skrev 2012-04-21 15:07:13 följande:
    Han kanske hade filmen enbart för att du skulle hitta något extremt om du snokar i hans dator. Som straff.

Logiskt???
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 14:57:45 följande:
    Jag är väldigt tolerant när det kommer till porr och är helt okej ifall mina män vill titta på toasex, bdsm och annan grövre porr. Däremot hade jag inte stått ut med en man som tittar på djurporr då det äcklar mig något oerhört.

Samma här, väldigt tolerant. Men när djursex kommer in i bilden, Där går gränsen. Var tillsammans med en kille som var tänd på djursex, nämnde det ofta så där utan vidare. Så jag förstod att det lockade och blev äcklad av att ha sex med honom efter det. Det gick bara inte.

Det här är en en (1) anledning till varför jag är singel! Killar/män kan vara så fruktansvärt äckliga när det kommer till sex!!! Finns lixom inga hämningar för någonting.....

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:04:48 följande:
    Snacka om att inte få ha nått privat liv, om du inte hade gått igenom datan från första början hade du ju aldrig behövt sätt det.... Min pojkvän kollar väldigt ofta på porr tycker det e skitsamma. MEN om det hade varit Djurporr han kollade på så hade jag däremot blivit EXTREMT äcklad... Men skulle aldrig snoka i hans saker för det !
    Snoka och snoka. Min man och jag lånar varandras datorer och jag har inget att dölja, detsamma kanske gäller trådstartaren och hennes kille. Bara för att man har tillgång till varandras datorer har man ju ett privatliv, ex. skulle jag aldrig ge ut mina inloggningsuppgifter till div. sajter och så men han får mer än gärna låna datorn om han behöver. Om han sedan överför/laddar ned filer så lär han ju se mitt bibliotek med filer, kallar inte det snoka.
  • Anonym (Äcklad)
    Nenne 71 skrev 2012-04-21 15:06:06 följande:
    Jag kallar det för att snoka då du tittar i hans dator för att se vad han tittar på. Och att du säger att du gör stickprov?! Det gör myndigheter inte privatpersoner som har ett förhållande.  Du måste lite på den du är tillsammans med annars funkar nog inte förhållandet

Men det var inte menat så, ville bara se ifall han vänjt sig av med skiten! Han tittade på porr innan han träffade mig, men jag vill ju komma före porren
  • Anonym (men alltså)
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:00:38 följande:
    Snokar? Jag bara kollade lite, vaddårå!
    Nej, du kollade inte bara. Du valde att "göra ett stickprov" eftersom du tidigare "kommit på honom" och du inte litar på honom.
    Som sagt, vad får man ut av att leva i ett förhållande utan respekt eller tillit?
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:09:01 följande:

Samma här, väldigt tolerant. Men när djursex kommer in i bilden, Där går gränsen. Var tillsammans med en kille som var tänd på djursex, nämnde det ofta så där utan vidare. Så jag förstod att det lockade och blev äcklad av att ha sex med honom efter det. Det gick bara inte.

Det här är en en (1) anledning till varför jag är singel! Killar/män kan vara så fruktansvärt äckliga när det kommer till sex!!! Finns lixom inga hämningar för någonting.....

Det är ju så, vissa saker kan man inte förlika sig med och djurporr är en av dem. En sak om han fantiserade om det i huvudet men om han aktivt söker djurporr på nätet - usch!
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:11:50 följande:
    Det är ju så, vissa saker kan man inte förlika sig med och djurporr är en av dem. En sak om han fantiserade om det i huvudet men om han aktivt söker djurporr på nätet - usch!
    Vad är skillnaden menar du?
  • Billig trevnad
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:08:19 följande:
    Logiskt???
    Tja, varför inte? Du är ju helt skärrad nu. Förr eller senare lär du konfrontera honom och då kommer han att veta att du har snokat igen.
  • Anonym (Lisa)

Det är sjukt och ännu sjukare att spara skiten i en mapp på datorn. Han gillar det klippet så pass mycket så att han vill ha det kvar. Så jävla skevt.

Jag hade blivit svinäcklad av min man och vi har dessutom hund...hoppas att inte ni har det TS?

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator