• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (men alltså) skrev 2012-04-21 15:11:10 följande:
    Nej, du kollade inte bara. Du valde att "göra ett stickprov" eftersom du tidigare "kommit på honom" och du inte litar på honom.

Som sagt, vad får man ut av att leva i ett förhållande utan respekt eller tillit?

man fick ut mycket innan detta , Annars märkte jag att han inte håller vad han lovar och är porrsjuk ännu och har ett jävligt snedvridet sjukt porrval,
  • Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:12:30 följande:
    Vad är skillnaden menar du?
    För mig är det en enorm skillnad även om det inte är logiskt. En sak är väl det att han inte uppmuntrar att sådana filmer produceras en annan är väl också att jag inte behöver bli medveten om det.
  • Anonym
    Anonym (Amanda) skrev 2012-04-21 15:14:28 följande:
    För mig är det en enorm skillnad även om det inte är logiskt. En sak är väl det att han inte uppmuntrar att sådana filmer produceras en annan är väl också att jag inte behöver bli medveten om det.
    Uppmuntrar? 

Det finns hur mycket gratis porr som helst även inom djurdelen, det var länge sen porr var en betalgrej på nätet, nu för tiden har alla tillgång till en cam och många vill vissa upp sig.
    Det är inte längre efterfrågan som styr den marknaden.

• Loveistheshit

Som sagt det var en film i en mapp med massor av annat! Han behöver nödvändigtvis inte tända på det, ville kanske bli chockad eller nått, eller laddat ner hela mappar med filmer, det är dumt att göra stickprov också kan jag tycka

• Anonym (Amanda)
    Anonym skrev 2012-04-21 15:16:59 följande:
    Uppmuntrar? 

Det finns hur mycket gratis porr som helst även inom djurdelen, det var länge sen porr var en betalgrej på nätet, nu för tiden har alla tillgång till en cam och många vill vissa upp sig.

Som jag sa; det är så jag känner och känslor är inte logiska. Jag hade med andra ord inte längre tänt sexuellt på en människa som ser på djurporr.
  • Anonym (Äcklad)
    Anonym (men alltså) skrev 2012-04-21 15:11:10 följande:
    Nej, du kollade inte bara. Du valde att "göra ett stickprov" eftersom du tidigare "kommit på honom" och du inte litar på honom.
    Som sagt, vad får man ut av att leva i ett förhållande utan respekt eller tillit?
    Respekt hit och respekt dit, blir så trött på den där respekten hela tiden i ett förhållande.  TS visste att det fannas porr och ville naturligtvis se om det fanns mer. Och människan är nyfiken av sig och vill veta vad som händer i sin relation. Inget konstigt alls, helt naturligt för mig att hon ville göra stickprov, för att se vad henns kille har i sin dator. Hur svårt kan det vara att fatta!!

Och förresten, vilken respekt har TS kille mot TS, när han djurporr i sin dator, som han kanske, kanske inte har runkat till, eller har planer på. Och inte talar om för TS att han har det.

Här någonstans tycker jag att det finns gränser för hemligheter i ett förhållande. Hålla på bakom ryggen, vilken respekt, vaaa!!!!

Sen är det ingen skillnad på om fantisier bara finns i huvudet eller laddar upp det, lika äckligt iallfalla!
  • Loveistheshit
    Anonym skrev 2012-04-21 15:16:59 följande:
    Uppmuntrar? 

Mycket djurporr? I beg to differ
  • Anonym (Äcklad)
    MickeN1973 skrev 2012-04-21 15:18:50 följande:
    Du vet väl om att det är brottsligt att snoka?

Inte ifall jag gör det på min killes data räknas det INTE dit
  • Anonym (Äcklad)
    Loveistheshit skrev 2012-04-21 15:18:10 följande:
    Som sagt det var en film i en mapp med massor av annat! Han behöver nödvändigtvis inte tända på det, ville kanske bli chockad eller nått, eller laddat ner hela mappar med filmer, det är dumt att göra stickprov också kan jag tycka
    Så kan det vara. Men om jag får upp eller får något sänt till mig som jag inte vill ha eller har intresse av, så sparar jag väl inte det då. Om jag inte har en tanke på att gå tillbaka och titta lite närmare senare......?
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator