• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Ermenegildo

Ta på dig något sexigt, möt honom i dörren på alla fyra och säg Voff Voff!

• Anonym
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:01:38 följande:
    Finns inga gränser??? Bah
    Nej, det finns det inte.

Samtidigt som du begick lagbrott för att få reda på det.

• WeModified
    Ermenegildo skrev 2012-04-21 15:02:13 följande:
    LOL
    wemodified.blogspot.se/ tattos o piercing, sex o naket....
  • Anonym
    *LOL*

• Anonym (Äcklad)
    Anonym skrev 2012-04-21 14:56:04 följande:
    KRAM TILL DEJ !

Aj då.. förstår att du blir äcklad.. även om jag inte varit i din situation så förstår jag att det inte direkt är nått man vill se att ens pojkvän tittar på för nöjets skull..

att killar surfar på porr är ju ingen nyhet, men det finns en gräns..

Tack för att du förstår, min gräns går dock tidigare än så
  • Anonym

Snacka om att inte få ha nått privat liv, om du inte hade gått igenom datan från första början hade du ju aldrig behövt sätt det.... Min pojkvän kollar väldigt ofta på porr tycker det e skitsamma. MEN om det hade varit Djurporr han kollade på så hade jag däremot blivit EXTREMT äcklad... Men skulle aldrig snoka i hans saker för det !

• Anonym (Äcklad)

Förstår du inte mig alls? Det där var inte snällt skrivet
  • Nenne 71
    Anonym (Äcklad) skrev 2012-04-21 15:00:38 följande:
    Snokar? Jag bara kollade lite, vaddårå!
    Jag kallar det för att snoka då du tittar i hans dator för att se vad han tittar på. Och att du säger att du gör stickprov?! Det gör myndigheter inte privatpersoner som har ett förhållande.  Du måste lite på den du är tillsammans med annars funkar nog inte förhållandet
  • Billig trevnad

Han kanske hade filmen enbart för att du skulle hitta något extremt om du snokar i hans dator. Som straff.

• Loveistheshit

Han behöver ju inte tända på det! Många vill säkert bara bli chockerade, porren har gjort att man tänjt på gränserna innan man blir chockerad! Men väldigt tråkig sits TS

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator