Anonym (Lisa) skrev 2012-04-21 19:13:39 följande:
Ni som inte tycker att det är ett dugg skevt med djursex...har ni sex med era egna djur (om ni har några)? Låter ni er hund slicka era underliv/ollon? Låter ni era hanhundar köra in kuken i er? Om ni är män, knullar ni era hundar?
Nu tog jag endast hundar som exempel men om det är getter, får eller katter ni har...feel free to answer anyway..
En sak som slår mig och det är att allt som inte ylar FÖRBJUD tolkas som gillande. Varför?
OBSERVERA att jag INTE uttrycker min åsikt i frågan utan ber dig om förtydliganden.
LIDER hunden av att slicka husses ollon?
Svaret är nej, eller hur. Hur mycket du än vrider och vänder på det så kan du inte påstå att hunden lider av DEN handlingen.
Felet baseras då på moral, att det är moraliskt förkastligt att ha sex med djur.
Sveriges rättsystem har varit moraliskt baserat, det var på 1800-talet och bakåt.
Man åkte i fängelse för att man var hemlös och fick barnen bortadopterade när man var fattig. Vet du varför? För att det var MORALISKT fel att vara fattig.
Är det ett säkert rättssystem tycker du med lagar som baseras på subjektiva tyckanden som moral är?
Om du svarar ja på den fråga vill jag att du förklarar på vilka fler sätt du jobbar för att sharialagar ska införas i Sverige. De baseras också på subjektivt tyckande snarare än fakta.