• Anonym (Äcklad)

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Hejsan, jag är 24 år och har en pojkvän som är 30! Han var på jobbet och jag passade på att titta igenom hans dator, har kommit på honom förut att titta på porr så jag gjorde ett stickprov.

Letade bland dolda mappar och hittade en "pron" mapp, slangord! Gick in och hittade massa lesbiska filmer, amatörfilmer med mera och en film hade titeln "rottie" klickade på den för att se vad det var och höll sen på att spy!

Det var en tjej som hade samlag med en hund. Så jävla äcklad jag blir om han runkat till den filmen, känns inte som jag vill ha honom mera! Sjukt var ordet. Ge mig en kram eller nått

• Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator
  • Anonym (pipa på :))
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-21 19:50:24 följande:
    Skulle inte tro att något djur vill ha husses kuk (eller något annat) i analen. Min lilla hund skulle inte vilja ha det. Tänk på skaderisken på djuret också.

Jag tycker att det är bisarrt och enormt skevt med att en människa vill knulla ett djur. Det är ett obehagligt beteende av en människa.

Vi tycker olika du och jag. Att du drar in sharialagar i debatten är bara skrattretande.
    Det vad folk gärna glömmer att en hund är ingen kramdjur för barn, den är beväpnad med klor och tänder, jag kan garantera dig att om man ger sig på en hunds anal att denna kommer försvara sig.

Nu handlade detta heller inte om män utan kvinnor som blir påsatta av handjur och det är mer vanligt än ni kan föreställa er

• Anonym (Herregud)

idioter. Om ni tycker er hund ska para sig skaffa då en hund till som äter p.piller för helvete. Blir skitäcklad av detta. Du själv kan skaffa dig en människopartner.

Vad fan är det här för människor. Stackars djur. 

• Anonym

jag har mailat till expressen och djurensratt.se nu måste nåt hända, se ska finnas lagar så man kan sätta dit dom svinen!Fy för människan,jag skäms över att det finns sådana människor,jag får ångest av allt detta..maila kräv lagar!!!hjälp djuren!!!!!

• Anonym

Helt ok om du snokar. Det gör jag också ibland. Skrattar

• SmultronKatt
    Anonym skrev 2012-04-21 19:28:12 följande:
    En sak som slår mig och det är att allt som inte ylar FÖRBJUD tolkas som gillande. Varför?

OBSERVERA att jag INTE uttrycker min åsikt i frågan utan ber dig om förtydliganden.
    LIDER hunden av att slicka husses ollon?
    Svaret är nej, eller hur. Hur mycket du än vrider och vänder på det så kan du inte påstå att hunden lider av DEN handlingen.

Felet baseras då på moral, att det är moraliskt förkastligt att ha sex med djur.
    Sveriges rättsystem har varit moraliskt baserat, det var på 1800-talet och bakåt.
    Man åkte i fängelse för att man var hemlös och fick barnen bortadopterade när man var fattig. Vet du varför? För att det var MORALISKT fel att vara fattig.
    Är det ett säkert rättssystem tycker du med lagar som baseras på subjektiva tyckanden som moral är?

Om du svarar ja på den fråga vill jag att du förklarar på vilka fler sätt du jobbar för att sharialagar ska införas i Sverige. De baseras också på subjektivt tyckande snarare än fakta.
    Det är ju detta som är kärnan till problematiken. Hur mycket jag än avskyr förekomsten av tidelag och hur mycket jag än äcklas av att det finns människor som njuter av att bli slickad av en hund...

....Så vill jag samtidigt inte ha en lag som baseras på moral, eftersom det styrs av gällande normer. Då kan även grupper i samhället förbjuda ex. bdsm, homosexualitet och de som sätter på sina bilar..Obestämd

Dock borde det ändå föras en debatt om de personer som njuter av att ha sex med en annan varelse som inte har samma intellekt. Min åsikt är att de bör få behandling, men då är jag inte det minsta sakkunnig eller erfaren.   

Sluta ha sex med djur, för helvete!   

Anonym skrev 2012-04-21 20:05:53 följande:
    jag har mailat till expressen och djurensratt.se nu måste nåt hända, se ska finnas lagar så man kan sätta dit dom svinen!Fy för människan,jag skäms över att det finns sådana människor,jag får ångest av allt detta..maila kräv lagar!!!hjälp djuren!!!!!
    *LOL *LOL*

Vad dutti du är,  vill du ha medalj?
    Motivet är en kvinna i "doggy" style med en doggy ovanför sig

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-21 20:05:53 följande:
    Mailat expressen??? Förvånad   Djurens rätt????
    Vad ska de göra menar du?
    Anonym skrev 2012-04-21 20:08:14 följande:
    Helt ok om du snokar. Det gör jag också ibland. Skrattar
    Det tycker inte polisen

• Anonym (fy fan!)
    Anonym (Herregud) skrev 2012-04-21 20:05:24 följande:
    idioter. Om ni tycker er hund ska para sig skaffa då en hund till som äter p.piller för helvete. Blir skitäcklad av detta. Du själv kan skaffa dig en människopartner. Vad fan är det här för människor. Stackars djur. 

Det måste vara människor som inte kan attrahera det andra människo könet så de går på ett stackars oskyldigt djur istället. Jag håller med, det ör skitvidrigt!!! Hoppas karma slår tillbaka på dom nasty människorna!
  • Anonym (Lisa)
    Anonym skrev 2012-04-21 19:57:01 följande:
    Jag POÄNGTERADE att jag inte skrev något om vad jag anser. ÄNDÅ påstår du att vi TYCKER olika?
    Det är bara möjligt genom att du tillskriver mig åsikter som du TROR att jag har. Vad VET du vad JAG anser?

Det är inte det minsta skrattretande men jag fattar mycket väl varför du anser det. Du har bara sagt vad du tror om analsex men mina frågor var betydligt bredare och mer djuplodande än så. Rent krasst så kräver mina frågor att man tänker efter och inte bara svarar instinktivt med USCH!

Förstår du varför det ALDRIG kommer att bli någon föbättring om man gör som du gör? Tillskriver åsikter och svarar med USCH!?!
    Läs dina inlägg igen. Då ser du att du och jag tycker olika.

Det var värst vad du blir upprörd av att jag tycker att det är skevt med människor som har sex med djur...

Vi är olika du och jag. På fler än ett sätt. Du är förtjust i versaler t.ex., det är inte jag.Flört
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator