• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:29:27 följande:
    Men det har däremot du? Av skär välvilja ska du sätta på/bli påsatt av en hund, så att det stackars djuret ska få lite njutning? Trams.
    Ja det har jag eftersom jag diskuterar objektivt och sakligt till skillnad mot dig som har floskler och fördomar som argument som du drar de mest underliga slutsatser från. Allt kryddat med cynism, påhopp  och skuldbeläggning.

Nu när du vräkt ur dig dessa stolligheter, kan du förklara hur lidandet kommer per automatik? Hur en häst lider när en tjej får orgasm av att rida naken på hästens rygg?
  • Anonym

Det var en tjej med i TS fall! Alltså mycket värre

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 11:14:02 följande:
    Det var en tjej med i TS fall! Alltså mycket värre
    Du är ju inte TS eller?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 11:15:45 följande:
    Du är ju inte TS eller?

I klippet i inlägg 361 blev en man antastad av hunden, i TS fall så var det en tjej som blev påsatt av en hund, alltså mycket värre..
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 11:31:38 följande:
    tidelagidag.files.wordpress.com/2010/05/2.jpg&h=300

Alltså, man undrar ju om Pedro blev tappad i golvet som spädbarn. Så skevt så det finns inte.

För att han har en annan åsikt än dig och kan se saker rationellt? Jösses
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 12:46:19 följande:
    Intressant att du tycker att en man som slickar slidan på en häst beter sig rationellt.

Vaaaa? Vad är problemet? Om hästen och mannen får orgasm så är det en win win situation ;)
  • Anonym

En pudel och en schäfer satt i väntrummet på veterinärkliniken.

-Jaha vad gör du här? Sa schäfern.

-Jo, jag råkade skita på den nya persiska mattan och matte blev helt tokig så nu skall jag avlivas, sa pudeln sorgset. Du då?

-Jo matte dammsög naken och när hon böjde sig framåt så kunde jag inte hålla mig utan satte på henne.

-Så nu skall du också avlivas, suckade pudeln.

-Nä för fan, flinade schäfern.

-Jag är bara här för att få klorna klippta.

• Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:24:01 följande:
    jaha..och..jag har sett dokumentärer om tikar som blivit penetrerade i slidan av män och de var sargade i både underliv och i analen...
    Var visades dessa "dokumentärer"
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:31:10 följande:
    jag har sett program som handlade om det..det var för några år sedan..

du kan inte mena allvar att du tror att inget djur skadas när människor sätter på dom..
    Nej, det finns nog fall där djur har skadads av detta, precis som att det säkert finns fall där hondjur helt frivilligt blir påsatta och gillar det, precis som i fallet med människor i allmänhet.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator