• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 17:29:36 följande:
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..

slutsatsen...Jag är ingen zoofil....

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..
    Killar knullar också för att visa dominans. Vem vet kanske hunden tänker: Whos's bitch are you, huh huh!!!
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:32:49 följande:
    ..det är inte som att jag har skygglapparna på...jag vet någorlunda hur en hunds naturliga beteende är 
    Du har gått på den kollektiva förnekelsen bland hundägare eftersom de inte tycker det är rumsrent att deras hundar kåtar upp sig. eller att deras gullegosingar är ute och käkar bajs eller biter huvudet av möss och fåglar.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:33:58 följande:
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt.
    Så praktiskt Varför inte bara runka av honom?
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:37:49 följande:
    Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 
    Vem skall man tro på, någon som är del av ett kollektivt förnekelsesyndrom eller sina egna ögen
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:37:49 följande:
    Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 
    Är du medveten om att 13-åriga grabbar sätter på en damcykel om inget bättre finns till hands. Så att det i vissa fall faktiskt skulle röra sig om kåthet ser jag inte som uteslutet.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:41:37 följande:
    Det är en tik för övrigt. Och det var dominans, 
    Ja, vi säger det. Din hund var inte kåt och käkar inte bajs, så nojsa du vidare med den *facepalm*
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 13:48:24 följande:
    Jag kan inte hjälpa det men de som vill ha sex med djur inte är friska på något sätt. Jag har läst hela tråden och äcklas någonting oerhört.. Ja..jag är nog en moralkärring i detta fallet!! Vill en man köra upp sin kuk i analen på sin hund kan man inte påstå att hunden njuter av det? Brukar hundar sätta på varandra i röven eller? En tjej som vill ha en hundpitt i slidan då? Vad är det hon får ut av det ? Räcker det inte med en villig människopitt? Kan ingen tjej som gillar få hunden bakifrån förklara hur hon tänker och känner? Jag är ärligt nyfiken..

Alldeles utmärkt att tidelag ev ska förbjudas fr.o.m. 2014..det är verkligen på tiden..

Men för att åter gå till trådstarten så hade jag känt som du TS..äcklad..
    Vet du varför kålmården inte fick getingkillingar? Getterna åparade sig ju bevisligen med varandra!

Svar: homosexualitet är vanligt i djurvärlden och det var de här getterna. Vilket hål tror du att de använde?
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:43:57 följande:
    Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör.
    Hur vet du det? Läs på lite om tex bonoboapor

Vad som passar dig i din uppfattning om vad din hund är stämmer inte nödvändigtvis med verkligheten, inta alls faktiskt.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 16:08:55 följande:
    Så du menar alltså att tex hundar har behov av att ha sex med människor? Djur parar sej för ÖVERLEVNAD. INTE för njutningensskull.
    Säkrar ni hundarnas överlevnad när ni har sex med dom kanske? Nej. Dom som har sex med djur gör det för sin egen skull. Inte för djurensskull.. 
    EN sak ska du ha väldigt klart för dig!
    OM du ska diskutera i tråden och inte bara kasta skit ska du ha på fötterna.
    Det finns många exempel på djur som har sex enbart för njutnings skull som tex primater och delfiner.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:43:57 följande:
    Som sagt. Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör. dom gör det för att säkra sin arts ÖVERLEVNAD. Inte för njutingensskull.. Herre gud människa säkrar du en art när du sätter på en hund  ^^?
    Fel.

Visa källa på ditt påstående eftersom du tuggar det här.
    Tyvärr för din del kommer du inte att kunna göra det för att du har fel.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator