• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 14:15:18 följande:
    Men hur gör männen då som sätter på sina djur..binder dom..(jag kan inte skriva frågetecken för jag hittar inte den på mac tangentbordet..)

jo det är klart att om man nu är kär i en hund så låter man kanske den knulla en..gäller det även män som är kära i sina hundar..

[SHIFT] + [+]
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 15:47:27 följande:
    Blir allvarligt äcklad över hur vissa kan anse att ha sex med djur är rätt och helt okej. Sådana människor borde inte få ha djur över huvud taget....

Dom bara ser till djurens sexuella behov, du vet väl hur hemskt det är med sexuell frustration! Det är väldigt synd om vissa djur som aldrig får doppa
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 15:52:17 följande:
    Är detta verkligen en frivillig handling från djuret.. 
    Ja det kan det vara. Djur i allmänhet är inte så kinkiga med sådant., det är mest husdjursägare som har lite skev syn på vad djur egetligen är.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 16:08:55 följande:
    Så du menar alltså att tex hundar har behov av att ha sex med människor? Djur parar sej för ÖVERLEVNAD. INTE för njutningensskull. 
    För ett djur är det samma sak. Se inlägg #361
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:29:21 följande:
    Människor kan verkligen äckla mig någonting alldeles förjävligt...
    Det kanske är era egna husdjur som äcklar er egentligen. Djurägare, mest kvinnliga, verkar ha en osedvanlig förmåga att blunda för deras husdjurs egenskaper och beteende och infantilisera dem till någon form av bebisar.

Vem tror ni att ni lurar? För är hunden ute och käkar bajs, sedan pussar ni den på nosen, det är tydligen okKräks. När hunden juckar på främlingar, katter, träd, whatever så är det bara att försöka ignorera
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:49:14 följande:
    Hahahaha!!!! du har inte koll på varför hundar juckar...de juckar för att de visar dominans!!!!! Inte för att de är kåta...omg så jävla korkade folk kan vara...läs på lite för fan...
    Haha, jovisst, blunda för verkligheten

• Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 16:57:24 följande:
    Tror du förresten att en hund som juckar gör det för att den är kåt?
    Det händer, vilket verkar vara svårt att acceptera för många hundägare. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:59:20 följande:
    Ja det tror skribenten...HAHAHA..
    Är det major denial nu, hysteriskt skatt

Wake up and smell the hummus.
  • Anonym

Borde egentligen länka till en film där hunden dominerar en tjej, så ni märker hur glad och lycklig vovven är, och tjejen som tänder på det!

• Anonym
    Anonym skrev 2012-04-22 17:00:11 följande:
    Det händer, vilket verkar vara svårt att acceptera för många hundägare. 
    Detsamma gäller det faktum att hundar är asätare av naturen och koprofager precis som andra asätare. Men gulla vidare ni Kräks
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator