• Anonym

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 17:04:31 följande:
    ok...ge mig källor på att hundar älskar knulla med människor...eller ska jag googla och se vad hundexperterna säger...hahaha
    Du fick en länk ovan, som du naturligtvis inte såg pga av dina skygglappar. Tror du är ett hopplöst fall iof.
  • Anonym
    Anonym (Lisa) skrev 2012-04-22 17:10:09 följande:
    Det sjukaste är  ändå att du tycker att det är helt ok att ha sex med en hund, men inte att klappa och pussa den.
    Jag tycker det är lika äckligt båda, men för den skull vlll jag inte hindra dig för att tungkyssas med din bajsätande vän.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:12:40 följande:
    jag såg den och såg en helt normal hund som visar sin dominans...du verkar inte veta så mycket om hundars beteende och det är ju beklagligt...
    Haha, skygglappar på var det ja.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:15:29 följande:
    om en huns slickar en på kinden en gång på morgonen är väl inte det hela världen? 
    Det viktiga är vad du själv tycker. Tycker du det är trevligt så vad har jag med det att göra.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:18:34 följande:
    Med tanke på att en hund har en renare mun än människan så har jag inget emot om min hund pussar mej på kinden på morgonen:P ^^
    Som sagt, gör vad du vill. Jag tycker det är äckligt med bajs munnen oavsett om det är mindre bakterier. 
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:23:00 följande:

" target="_blank">

det var denna video jag fick upp...är den rätt..
    Vad tror du själv. Hunden är ju så kåt att den håller på att spricka

Som sagt, bara en naturbegåvning kan misstolka den för något annat än en **** kåt hund.
  • Anonym
    Trixie skrev 2012-04-22 17:23:07 följande:
    Ja tyck du det. Att äta bajs är äcklig. Men medd tanke på att min hund inte gör det så har jag inget o gnälla över ^^
    Hade det haft någon betydelse för dig om du såg när den åt bajs?

Du sade ju själv att den hade renare mun precis som det var en dealbreaker
  • Anonym
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:29:36 följande:
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..
    Att du hade skygglappar på vsste vi redan.
Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator