lykantrophona skrev 2012-04-22 15:16:20 följande:
När det händer, brukar det antingen handla om skillnader i fysik (en människa är större än en katt, exempelvis), eller om tvång. Precis som att människor kan skada varandra vid våldtäkt eller alltför hårdhänt sex.
Men ifall en veterinär kan få plats med en hel arm i en ko, tror du verkligen att en människokuk skadar henne då?
Nej, jag är inte heterosexuell. :P Jag tänder på människor av båda könen, samt hanhundar. Och ifall du kan hitta en hund med människokuk, så kan jag väl vara nöjd med också. Det är inte kuken det handlar om, man blir väl kåt på en individ och inte bara könsorganen? Eller bryr sig inte heterosexuella kvinnor om något annat än kuken?
De manliga zoofiler jag talat med bryr sig väldigt mycket om djur. De brukar skänka pengar till välgörenhet (som WWF eller hundhem), de vet oerhört mycket om djur, de gosar med dem, skyddar dem från skada och skriver kärleksdikter om dem. Ja, det sista kommer nog aldrig en ko eller hund att uppskatta iofs, eftersom de inte kan läsa. Men gulligt är det. En del av dem har inget intresse för människor överhuvudtaget, en del tycker om både människor och en eller två arter till.
Och hondjur kan ju bli kåta, det borde väl du som kvinna känna till? Varför antyder du att män som har sex med djur är automatiskt våldtäktsmän? Har du aldrig haft bra och frivilligt sex med en man?
Min pojkvän fick en gång en massa flirtar från en honkatt, där hon flaggade och vände rumpan mot honom etc. Nu kan ju en människohane knappast knulla en katta utan att skada henne, men jag skulle inte sett det moraliskt fel ifall han stimulerade henne försiktigt med ett rent finger. Nu gjorde han inget med henne, men att säga att hondjur aldrig skulle visa intresse över artgränser är att ljuga.
Oj vad du läser in mycket i det jag skriver...haha
Upplysningsvis kan jag meddela att även jag tänder på bägge könen.. men jag skulle aldrig tända sexuellt på en hund.. eller en ekorre eller en ko eller en pungråtta..de är individer de med..liksom som små oskyldiga pojkar i 5 årsåldern som blir utnyttjade..
hundar kan inte läsa skriver du..det vet jag också..
vad jag har lärt mig av hundar under de 29 år som jag levt s¨är de väldigt intelligensbefriade djur som gör det man tränar dom till att göra..
Vad jag har förstått av de kvinnor som har sex med sina hundar är att de först måste locka på dom..
jag vet inte exakt hur det går till men har hört om hundgodis,leverpastejer och annat gott..som en belöning du vet..
när detta sedan pågått ett tag gör hunden som man tränat den till att göra..och får sedan en godbit efteråt..
Är detta verkligen en frivillig handling från djuret..
Jag älskar också djur men jag har vett att låta dom knulla med sin egen art faktiskt..
Jag är en moralkärring om detta, det erkänner jag..
Jag tycker att djur, människobarn och lik är försvarslösa mot en vuxen människas handlingar faktiskt..
Människan för att den inte förstår vad som igentligen händer och kan också uppfatta handlingen som normal om man indoktrinerat tidigt..
Lik..tja..det säger väl sig själv igentligen..är man död kan man inget göra åt saken liksom
och djur därför att de är så pass underlägsen människan den tränas också att tycka att det är normalt...den kan inte konsekvenserna mellan rätt och fel och gör de det så har de lärt sig det..de är inte intelligenta och det är ju bara att se hur folk beter sig mot djur över hela världen för att förstå vad jag pratar om.. en vuxen människa har makt över djur, människobarn och lik.. och det är väl där det igentligen skon klämmer... man vill ha makt!!
såhär ser jag det.. och ni kan hata eller älska mig för det...
Blanda inte in min sexualitet i era pervisioner och blanda inte in homosexuella..de om någon kan ju iallafall TALA med dig om vad han hon vill eller inte...