• sui

Sydkorea

Hej!

Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
    Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...

• Svar på tråden Sydkorea
  • SK2012

En pojke på snart 11 månader väntar på oss i Seoul! Kan inte se mig mätt på bilderna. Herregud, nu har det faktiskt hänt!

• soffanloppan

hej!

Grattis till BB. Är bara lite nyfiken, har det kommit några RB i å fr korea?
    Ni har en underbar resa framför er! Håller tummarna att ni får åka snart. kram

• Emeli
    SK2012 skrev 2013-02-12 15:54:39 följande:
    En pojke på snart 11 månader väntar på oss i Seoul! Kan inte se mig mätt på bilderna. Herregud, nu har det faktiskt hänt!
    Underbart. Njuuut! Baby
  • Kurreburre
    SK2012 skrev 2013-02-11 20:23:24 följande:
    Jag tror inte att det är sant! Vi är en av familjerna som fick barnbesked idag. Det är overkligt och helt underbart!
    Wiiiiiii! Grattis :D Gu så häftigt! Det är nog första gången som jag på riktigt kan glädjas åt att någon annan ska få barn, lite sorgligt kanske, men så e det. Hoppas, hoppas, hoppas att det börjar rulla på med RB också, där känns det fortfarande hopplöst segt :(
  • Lapinette

SK2012 - STORT GRATTIS! Hoppas ni inte behöver vänta allt för länge på RB. 

• SK2012

Tack alla! Nu ska vi jobba med att få färdigt barnrum och göra en fin pekbok med foton till vår lilla.

Svar på tråden Sydkorea