Sydkorea
Hej!
Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...
Hej!
Jag undrar om det finns fler här som väntar BB från Sydkorea? Vore kul att följas åt!
Vi har haft vår ansökan där i lite över månad, och räknar med att få vänta länge till...
Känner mig extremt frustrerad för tillfället och tycker väntan och ovissheten är förfärligt jobbig! Hoppas ni som kunnat gå på öppna huset idag på AC har fått positiva nyheter och glasklar information om vad som sker och gäller i Korea😉 hoppas hoppas på många RB o BB i vår!
Ja, visst är det frustrerande att man fortfarande inget vet. Hoppas så att de första domstolsbesluten går igenom snart och att rutinerna är klara. Vi svävade på moln när vi fick vårt bb. Nu, ca 10 veckor senare, börjar det bli jobbigt att vänta. Men allt är så klart relativt och jag skäms nästan att skriva det med tanke på hur länge vissa fått vänta.
Oj då, råkade visst göra ett inlägg med ett gammalt alias.
Nu är det dött här. Längesen sen det kom bb. Måste vara nya på g när som helst. Ska bli så spännande att höra hur man hanterat hela domstolsprocessen för de första familjerna. Vi hoppas fortfarande på att kunna åka i augusti, men befarar att det även kan bli september. Men nu är våren äntligen här och allt känns sååå mycket lättare! :)
Nytt barnbesked idag! Positivt såklart, men vi hade hoppats på att det va vi som skulle få nästa. Börjar bli väldigt otålig nu :( Men om man ska se det positivt så e varje nytt besked ett steg närmre att vi får vårt besked.
Hejsan!
Jag är bara nyfiken på vad som händer i Korea just nu. Har någon familj fått RB ännu? Vad händer och sker?Det är så tyst på många forum. Jag håller tummarna för att det skall börja rulla på!
*håller tummarna*
Ååå blir både orolig och frustrerad! Fick kännedom om ett banbesked idag, vet inte om det är samma som det jag skrev om i förra veckan. Men paret hade skickat in sina papper i början av december, alltså efter oss. Funkar det så, jag har fått uppfattningen om att det går i turordning. Nojig och otursförföljd som jag är så blir jag orolig att våra papper har kommit bort eller att något är fel. Dessutom känns det lite orättvist om det inte går i turordning kan jag tycka.
Vet inte säkert men det verkar inte vara ett sn barn.
Tack för era uppmuntrande ord, man blir bara så himla nojig. Allt kan ju gå fel i den här känsliga evighetsprocessen.