• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Frontline
    TaSe skrev 2012-05-12 00:53:26 följande:
    Jag har gått till affären i pyjamas. Får man skylla på amningshjärna?
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
    Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Paisley
    Frontline skrev 2012-05-12 00:56:54 följande:
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
    Är du på riktigt?
    Detaljerna är helheten
  • ElectroDiva
    haha när jag gick i högstadiet så såg jag när jag kom till skolan att jag glömt att ta av mig mina blåa tofflor i filtmaterial med orangea blommor.

inte så hardcore när man ska vara cooool 
  • ThisIsMe

En gång försökte jag betala på Coop Extra med ICA-kortet. Drog det många många gånger innan jag upptäckte att det var fel kort. Då fick kassörskan gå till kassan bredvid och slå in varorna igen för jag hade visst sabbat kortterminalen.

• AnnaGreta 378

Har riktigt dålig syn. Tog på mej skorna först och sedan glasögonen.
    Åkte till jobbet med två olika skor på. En svart och en brun. Snyggt..

• Emmi27

Kom på att jag en gång klivit i skorna och halvvägs på väg ut genom dörren inser att jag inte har några byxor på mig. Måste varit temporärt sinnesförvirrad.

• KiaL

Ja visst ja..kom på en dundertabbe till. Det här var när jag och mitt ex. skulle laga någon dunderstark köttfärsrätt. Det skulle va piripirikrydda i men affären hade bara hela, torkade piripiri
    så jag tog några i händerna och mosade sönder dem i handflatorna. Torkade av mig på handduken och fortsatte laga mat. Efter nån minut så började det klia på näsan så jag kliade, då började det svida i ögonen (trodde det kom från löken sambon skar) så jag petar mig i ögonvrån.

Då börjar det svida ännu mer så nu gnuggar jag ögonen med hela handen...DÅ kommer jag på att jag har ju hela händerna fulla med piripiri.. Springer i på toan för att tvätta mig ansiktet..men utspädd piripiri är tydligen ännu värre..Så det börjar svida nåt så jävulskt.. Ropar på sambon att komma och tvätta mig ansiktet. Så han tar en handduk med vatten och olja på för att skrubba bort det värsta.

Efter ca. en halvtimme så börjar det lätta. Men som ansiktet såg ut. Läpparna och ögonen var sjukt svullna. Middagsgästerna fick sig ett gott skratt efter att vi förklarat att sambon INTE hade pucklat på mig utan att jag bara fått för mig att piripiri var bra att rengöra ansiktet med..

Lärde mig dock en läxa... Mosar aldrig starka kryddor i händerna något mer.        

• Fluffguf
    Hahaha, undrar vad de tänkte

Min mamma råkade gå till jobbet med två olika skor, varav en hade flera centimeter högre klack. Jag förstår fortfarande inte hur hon inte kunde märka det
  • Anonym (A)

Jag gick med en tröja ut och in en halv dag på biblioteket innan en snäll tjej i toalettkön knackade mig på axeln och sa: ursäkta, jag vet inte om det är meningen, men din tröja är ut och in, bara så du vet.

Satt i bilen utanför en kompis hus och skulle hämta upp henne. Hon kommer ut, går mot gatan och kliver rakt in i baksätet på bilen framför mig med okända 2 personer sittandes i framsätet. Haha, hon hann till och med knäppa bilbältet innan hon insåg sitt misstag! Vad dom måste blivit förvånade där fram! :)

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!