• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • AnnaGreta 378
    Paisley skrev 2012-05-12 00:36:47 följande:
    Men huuur? Det är väl en tub och inte en flaska?

Kan ha något med att göra att hennes syster (hrmmm...jag då) räckte henne tuben när hon hade vatten i ögonen.
  • ElectroDiva
    Rakad Apa skrev 2012-05-11 23:24:45 följande:
    Råkade ta salt på gröten istället för socker, ingen höjdare. En klassiker som jag har gjort flera gånger är att ta fel öl när man är på fest, den ölen som alla har fimpat i...
    hehehe,,, jag hade en cola burk vid datorn, med lite mindre än halva colan kvar, hade inte druckit hela men den fick på något sätt stå där för att den var bekväm att kasta snusarna i när man satt vid datorn.. när den hade stått där några dagar fick sambon syn på den och tänkte att lite cola skulle vara gott Drömmer
  • AnnaGreta 378
    ElectroDiva skrev 2012-05-12 00:39:46 följande:
    hehehe,,, jag hade en cola burk vid datorn, med lite mindre än halva colan kvar, hade inte druckit hela men den fick på något sätt stå där för att den var bekväm att kasta snusarna i när man satt vid datorn.. när den hade stått där några dagar fick sambon syn på den och tänkte att lite cola skulle vara gott Drömmer
    Hahaha! Har använt burkar som "askkoppar". Också överraskande för den som dricker.
  • Anonym (Förvirradejag)

Jag lyckades bryta sönder min bilnyckel i dörren på en bil som tydligen inte var min bil.... Suck det var jobbigt att förklara för ägaren av den bilen vad jag gjort. Sen råkade jag kasta in tändaren i vedspisen istället för pappret jag hade i handen, det sa poff och kaminen fick bytas ut. Min vän lyckades på fyllan kamma håret med en rakhyvel, hon har sjukt långt hår men då lyckades hon få en väldigt knepig klippning. Jo sen har jag spärrat mitt kontokort 20 gånger, detta när jag har försökt tanka med det kortet men med tankkortets kod. Och jag är för envis så jag ger mig inte utan står och blir hysterisk för jag vet att jag har rätt kod...

• ElectroDiva

juice i tallriken med flingor...

sprungit ut med kläder bakofram och inochut några gånger också.. 

• Frontline

Fick ett deostick i julklapp och skulle använda mig av det till nyår, grejen var att jag trodde det var nått som man skulle ha i ansiktet efter rakning så jag smorde in hela ansiktet med det.
    Kommer ut från badrummet och skrämmer slag på frugan då hela ansiktet var vitt, det syntes inget innan det hade torkat in ordentligt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • ElectroDiva
    Anonym (Förvirradejag) skrev 2012-05-12 00:49:34 följande:
    Jag lyckades bryta sönder min bilnyckel i dörren på en bil som tydligen inte var min bil.... Suck det var jobbigt att förklara för ägaren av den bilen vad jag gjort. Sen råkade jag kasta in tändaren i vedspisen istället för pappret jag hade i handen, det sa poff och kaminen fick bytas ut. Min vän lyckades på fyllan kamma håret med en rakhyvel, hon har sjukt långt hår men då lyckades hon få en väldigt knepig klippning. Jo sen har jag spärrat mitt kontokort 20 gånger, detta när jag har försökt tanka med det kortet men med tankkortets kod. Och jag är för envis så jag ger mig inte utan står och blir hysterisk för jag vet att jag har rätt kod...
    jag har spärrat både mamma och sambons kort, slår alltid min egen
  • TaSe

Jag har gått till affären i pyjamas. Får man skylla på amningshjärna?

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!