Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Var verkligen skitnära på att ta bröstmjölk i kaffet häromdagen.
Tog curry på gröten en gång.
Jag lyckades bryta sönder min bilnyckel i dörren på en bil som tydligen inte var min bil.... Suck det var jobbigt att förklara för ägaren av den bilen vad jag gjort. Sen råkade jag kasta in tändaren i vedspisen istället för pappret jag hade i handen, det sa poff och kaminen fick bytas ut. Min vän lyckades på fyllan kamma håret med en rakhyvel, hon har sjukt långt hår men då lyckades hon få en väldigt knepig klippning. Jo sen har jag spärrat mitt kontokort 20 gånger, detta när jag har försökt tanka med det kortet men med tankkortets kod. Och jag är för envis så jag ger mig inte utan står och blir hysterisk för jag vet att jag har rätt kod...
juice i tallriken med flingor...
sprungit ut med kläder bakofram och inochut några gånger också..
Fick ett deostick i julklapp och skulle använda mig av det till nyår, grejen var att jag trodde det var nått som man skulle ha i ansiktet efter rakning så jag smorde in hela ansiktet med det.
Kommer ut från badrummet och skrämmer slag på frugan då hela ansiktet var vitt, det syntes inget innan det hade torkat in ordentligt...
Jag har gått till affären i pyjamas. Får man skylla på amningshjärna?