Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
När jag var typ 5 år skulle jag dricka ur mitt glas med äppeljuice men råkade ta pappas ölglas istället. Kommer fortfarande ihåg hur vidrigt det smakade haha. Spottade tillbaka det i glaset och sen kom pappa och drack en klunk :P
när jag var liten välte jag muggen med tandborstar på handfatet, syrrans åkte i toaletten, när jag tog upp den tappade jag den i kattlådan *facepalm*
var väl 8 , blev rädd o satte den i muggen igen
Var så tok sugen på popcorn (poppar i kastrull) hade precis tagit dom sista, kändes hur det riktigt vattnades i munnen. Saltar och sätter mig tillrätta i soffan.. spottar och fräser vid första näven, då har jag lyckats ta socker istället för salt och alla butiker var stängda. Och det hände.. ikväll. Det var de fredagsmyset de, happ.
Jag tog nagellagsborttagningsmedel istället för sminkborttagningsmedel en kväll som jag var helt slut. Det sved ska jag berätta... Haha
Oh favoritar:) detta var ju super kul:D
Min man plockar upp mig från tunnelbanan och jag hoppar in i hans grå Saab ...tror jag... I förarsätet sitter en kille med en väldigt underlig min och säger "heeej" väldigt osäkert och med skräckslagen blick! "oj fel, utbrister jag,men din bil är väldigt lik våran" jag ber om ursäkt och får syn på min asgarvande man ca 3 meter bakom i firmans blå pickis...alltså inte så lik hans bil alls! Jag förklarar allt för min man och han svarar att vi har en grå Saab och jag hade hoppat in i en silver Citroën, behöver jag säga att bilar inte är min grej?! :)
Jag trodde jag hoppade in i min egen bil och det tog mig ganska lång tid tills jag insåg att jag satt i någonannans bil. Denna borde ha varit bättre att låsa sin bil och vara glad att det var osyldiga jag som satt i hans bil
En gång glömde jag vattna mammas blommor o fick köra blom mot mun metoden innan hon kom hem. Det funkade inte, blommorna är döda idag ...:(
En kompis till mig hade börjat bete sig riktigt taskig gentemot mig. Jag blev ledsen och så skrev jag ett argt e-mail till min dåvarande pojkvän angående den här kompisen. Men råkade skicka den till kompisen istället för till pojkvännen!!!
Nu har jag lärt mig att om man har ett problem med någon är det bäst att ta upp detta med personen istället för att avreagera sig på andra. För det kan slå fel.