Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Mamma råkade ta mina linser en gång på morgonen och insåg inte sitt misstag förrän hon satt i bilen på väg till jobbet, då var hon så snurrig att hon nästan kräktes, bara att köra av parkera bilen :)
Kom på en till pinsam grej.
Praktiserade på en restaurang som 16-17 åring. Det kom en beställning på en bit kött och jag ska hälla på lite flytande olja/smör på stekbordet.
Denna olja finns i en plastförpacknin under stekbordet, precis brevid en nästan likadan förpackning med diskmedel eller om det var rengöringsmedel.
Hällde isf på rengöringsmedlet på stekbordet och märkte snabbt på doften och hur det såg ut att jag tagit fel.
Ingen hade ännu sett mig så jag tog bara snabbt skrapan och skrapade ner rengöringsmedlet från stekbordet, sen snabbt på med oljan och i med köttbiten.
Hmm...undrar vad det gästen tyckte?
*iaf.
Jag hade ingen näsduk, så jag snöt mig i pojkvännens förhud.
Huuu vad pinsamt! 

För inte så länge sedan hade jag tvål på tandborsten ist för tandkräm. Märkte det tyvärr för sent.
Bussen jag brukade ta till jobbet var alltid vit och de flesta andra blå. Jag var lite försenad så jag hoppade på den vita bussen och det tog mig nog en kvart innan jag insåg att det var fel buss. Vet än idag inte var jag var någonstans men en och en halv timme försenad till jobbet blev jag iaf.