Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)
Var nära ge katten lergigan häromveckan (hon går på kortison). Vad fan, burkarna var ju typ likadana! Som tur är såg jag att tabletterna i sig såg fel ut.
Min kompis bodde för många år sen i ett stort område där alla hus ser likadana ut. Hon väntade på sin mamma som skulle komma o äta middag.
Mamman kom, rätt moloken.
För innan hon hittade rätt så hade hon helt sonika klivit in i kompisens lägenhet.. fast i fel hus. Och det första hon säger är
-Men Xxxx va är här för ful stol du släpat hem?
När hon sen kom runt hörnet till köket så satt det 2 VÄLDIGT förvånade och främmande personer där och åt middag!
När kompisen berättade det här skratta vi så vi låg på golvet o höll på o kissa på oss .. det var sååå typiskt hennes mamma att göra såna där grejjer.. hela tiden!
O just den där kommentaren om stolen lixom... var det nödvändigt!? Näää
fan så jävla pinsamt. jag hade ALDRIG klippt mig hos henne igen! HAHAHAHAHA
Inget speciellt spektakulärt, men ändå:
hade hudcreme och ducshcreme i samma doftserie, vilkas flaskor var till förvirring lika. Och ni kan ju gissa vad som hände
Man blir rätt kladdignär man försöker smörja in sig på kvällen och tar duschbremen isf body lotion...
Tur att den var gjord för att duschas av! ![]()
Min mormor har alltid varit lite utav en drömmare och lite mer i sin egna lilla världen än med här på jorden,
vi var påväg till Stockholm och stannade på Statiol för att hon skulle gå in och köpa något, hon går in i affären och kommer efter ett tag ut. Vi ser henne gå förbi våran bil för att öppna förardörren på någon annans bil, den var öppen. Gick in och satte sig för att åka iväg då hon inser att det är några helt främmande personer som sitter i bilen ihop med henne
Min mormor bor även i lägenhetshus som alla ser likadana ut i en länga som det har visat sig att både jag, min syster och mormor själv har traskat in i huset ovanför och gått in genom dörren, tagit av oss skorna, insett att det är en helt annorlunda hall för att ha tagit på oss skorna och gått därifrån. Det roliga är att ingen av oss har träffat lägenhetens ägare
fan så jävla pinsamt. jag hade ALDRIG klippt mig hos henne igen! HAHAHAHAHA När jag och min man skulle gifta oss här i Norge så hade vi bjudit in en stor del av min svenska släkt. Fick sms under dagen att dom ankommit hotellet utan problem och skulle snart bege sig mot bröllopsplatsen (vi skulle gifta oss utomhus). När cermonin närmade sig smygkikade jag på gästerna och upptäckte till min förvåning att typ hälften av gästerna fattades... MIN släkt! Ca 2 minuter innan musiken börjas spelas och bröllpet börjar kommer dom flängandes över gräsmattan med finskor i händerna och slipsar på sne.
Efter cermonin frågar jag vad i jisse namn de hade sysslat med. De hade ju sms:at mig för flera timmar sen! Jo, det visade sig att dem hade ofrivilligt våldgästat någon annans bröllop, där det oxå var en svensk brud och en norsk brudgum! De hade blivit invinkade av en stressad man (antagligen en toastmaster) som lite surt sa att de var sena, hade fått varsitt glas champange och faktiskt börjat mingla med de andra gästerna innan de insåg sitt misstag! Jag skrattade så jag grät under hela middagen 
Har flertalet gånger stått stressad och svurit när jag försökt ta mig igenom spärrarna med passerkortet till skolan istället för SL-kortet.
Handlade på systembolaget den 31 december med en bebis så var stressat som bara den. Vi skulle ha gäster på kvällen så jag skulle köpa några flaskor vin samt vodka till drinkar.Det var långa köer så jag tog fram alla mina flaskor , betalade i kassan och packade dem i vagnen. När jag kommer ut kommer en man till mig och bara börjar att det är hans grejer i min vagn. Han var ganska otrevlig så jag säger att jag visst hade köpt dem precis och fortsätter ut på gatan. 5 sekunder senare kommer en vakt springande efter mig med mannen. Mannen börjar skrika högt att jag snott hans vodka flaska och kalla mig massa otrevligt. Vakten börjar med att fråga efter kvitto men den har jag vist lämnat kvar i kassan som typisk:( Mannen börjar peka på vagn och när jag tittar ner ser jag att jag har en liten flaska vodka under till. Jag har tänkt köpa en sån men när jag såg den långa kö så tog jag bara vin och en martini istället. Jag råkade alltså ta hans flaska som han glömt i kassan:(
Jag ber om ursäkt och lämnar flaskan direkt och skäms som bara den:((( Tur att vakten var jätte trevlig och sa att det är lugnt medan mannen fortsatt kalla mig för en snattare och sa:(((
Jag lyckades med konststycket att ta Idominsalva på tandborsten istället för tandkräm,ingen hit vill jag lova
En annan gång smorde jag in mig med rengöringscreme över hela kroppen istället för hudlotion,var bara att duscha igen...